Gå til innhold

kvalm, kvalm, kvalm... håper, håper, håper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff, jeg blir så frustrert! jeg har vært kvalm siden dagen etter el, og det er 4 dager igjen til IKM. Og når jeg går rundt og er konstant kvalm, så håper jeg jo bare mer og mer intenst for hver time...

Og hvis TR kommer til fredag... hvordan skal jeg kunne kjenne på kroppen når den er gravid....???

Nå begynner jo sambo og tro at jeg er gravid også...

*håpehåpehåpe*

Lone34 sendte meg jo noe babystøv forrige helg, og mistenker jo at hun er gravid. Kanskje det virket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så spennende Cille vil.

Håper virkelig du er gravid nå. Krysser fingrene for deg.

Jeg er veldig usikker med Lone34 nå. Hun har testet positivt med strimler og da etter 5 minutter om jeg husker rett nå. Og testet negativt i går kveld. Hun har jo kommet på dag 34 eller 35 i syklusen. Så det burde ha testet positivt i går kveld da. Men så lenge hun ikke får mensen, så er det håp. Forvirrende når det blir positivt og negativt om hverandre.

Skrevet

hvis Lone er gravid, så kan det jo hende hun er en av de som har veldig sen hcg-stigning. Da vises det neppe på noe annet en morgenen i starten. Er veldig spent på Lone jeg nå.

Bare lurer: du sa at du følte svakt graviditet på meg her om dagen. Kan det ha sammenheng med at det var så mange dager til IKM at jeg evt bare er svakt gravid??

Hehe, henger meg opp i alt!

Skrevet

Jeg er ogsaa mye kvalm for tiden, saa vi kan haape sammen. :)

Men hos meg gaar det mer i boeleger, hvis du skjoenner hva jeg mener. Plutselig blir jeg kjempekvalm ogsaa gir det seg etter en liten stund.

Haaper ikke kroppen min lurer meg, eller at jeg blir syk. :(

Skrevet

Ja det kan være at Lone har sein HCG i urinen. Er skikkelig spent med henne også. Så vi får virkelig håpe at hun tar en CB test som kan gi henne et sikkert svar. Stoler mer på CB jeg.

Jeg må bare roe meg litt ned her, for nå er jeg helt i hundre etter at Trine fikk positiv test. Så jeg må se litt senere i dag om jeg klarer å føle noe mer med deg. Ok?

Skrevet

sånn har jeg også vært! Men på lørdag lå jeg på sofaen nesten hele dagen. Følte meg litt bedre midt på dagen, dro på kaffbesøk, tok en vaffel og måtte reise rett hjem. Prøvde meg på en vaffel i går og, da var løpet kjørt for resten av dagen.

I dag har jeg vært kvalm fra jeg sto opp. Det eneste jeg har lyst til er å gå korte turer, da slipper det taket.

Ikke rart vi håper, starfire! Når har du IKM?

Skrevet

Du er så herlig! Men ikke føl at du må føle (hehe) på meg senere i dag. Er jeg gravid så er jeg det, er jeg ikke.... ja så er det på'an igjen....

Stor klem til deg!

Skrevet

Oi :-) Krysse, krysse, krysse!! Jeg har ikm om 7 dager men skal teste om 4... :-)

Skrevet

åh, så spennende, kirsty. Håper virkelig det er full klaff for deg. Du fortjener virkelig en lykkebeskjed etter 18pp!

Skal følge med på deg!

Skrevet

Jeg har IKM 6 oktober. Men vet ikke hvor lenge jeg klarer å la være å teste. Men er jo så redd for de testene, det e r så pyton å få neg resultat!

Skrevet

Uff, ja... ogsaa skal man liksom ikke vaere redd for aa teste, da...

Jeg er saa slapp og troett og kvalm i dag at jeg har ikke engang staatt opp. Ligger bare her i senga og haaper paa aa foele meg bedre... *sukk*

Skrevet

oi! så spennende dette er, starfire. Har juhu sagt om hun føler noe?

Håper virkelig det ikke er sykdom, men et herlig bøllefrø!!

Skrevet

Ja, hun har sagt hun foeler jeg er gravid, men det er ikke en sterk foelelse. Saa vi faar vente aa se. :)

Men naa skal jeg sove litt, jeg... kanskje jeg foeler meg bedre dersom jeg sover litt og healer meg selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...