Gå til innhold

For en dag!!! Avgjørelse leilighet!!! (samme som 2.tri)

Anbefalte innlegg

Vi er på "hus"-jakt, og fikk høyeste budet på drømmeleiligheten i Trondheim for tre uker siden. Nå er det forkjøpsrett... og det er frist for å legge inn kl 12 i dag! Jeg ringte nå, og det var fortsatt ingen som hadde lagt inn..... :):):) Jeg er så nervøs!!! Har såååå lyst på den leiligheten!

Skal ringe igjen kl 12, og da bør det ikke være noen som har lagt inn.... da blir jeg sur!!!

Jenter: Kryss fingrene for oss! :)

Fortsetter under...

Det er ikke det som er praksis i Trondheim (TOBB eller Boligbyggelaget nye Trondheim) ihvertfall... ekstra kjipt når man har fått høyeste budet, og må vente i 3 uker før man vet om man faktisk får den.... Og i den perioden kan man jo ikke by på andre leiligheter heller!!! Nå håper jeg dette leilighets-styret er over... hadde vært så godt å blitt ferdig med flytting osv før jeg blir altfor diger ;);)

Annonse

JAAAAAA! Det ble leilighet ja! :) Kjempefornøyd! :) Nå blir det muligens overtakelse 20.oktober, så da er det bare å hive seg rundt og få solgt 2-roms'en vår, og starte pakkinga. Herlig å komme seg litt i orden før babyen kommer :) Det er 1.etg og 2 soverom.... skal bli så godt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...