O.Brumm. Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje jeg er dum, men er ganske ny inne her...og i den forbindelse er det noe jeg lurer på. Hva betyr forkortelsene: IKM. PP.TR. Pergo o.s.v... Håper på svar, for da er det lettere å skjønne hva dere prater om )
Mosegrodd Ugle Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, og velkommen hit!! Dytter opp en liste med info om alle disse forkortelsene. Håpper du får et kort og fruktbart opphold her inne hos oss!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 IKM betyr: Ikke kommende mens. Den dagen du egentlig venter mens men den ikke kommer fordi du er gravid! PP: betyr prøveperiode. en ny prøveperiode starter når mensen kommer TR: Tante Rød: altså mens Pergo aner jeg egetlig ikke hva er, men det får du sikkert hjelp av noen andre til Velkommen til oss - og du er ikke dum:-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Hei hei ! Ikke dumt å spørre om i det hele tatt =) IKM = Ikke kom mens (forventet mens dato, som man ikke vil skal komme) PP = Prøveperiode TR = Tante rød (mensen som vi hater som pesten !) Pergo = Pergotime er en medisin som jeg tror fremmer eggløsning og hjelper å bli gravid. Man lærer jo nesten et eget språk av å prøve å bli gravid...he he.
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hei go velkommen til oss, Neida, du er ikke dum, bare en masse forkortelser som tar litt tid aa komme inn i. Jeg kopierte hele lista og lagret den paa skrivebordet mitt, saa har jeg den tilfelle jeg glemmer noe.
O.Brumm. Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk for svarene på spørsmålene mine... Dette er til stor hjelp!! Veldig koselig inne her synes jeg. Og en veldig bra side for de som prøver å bli gravide..som meg.. er neimen ikke lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå