**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for fine samtaler med deg her. Tårene renner her hos meg. Fordi jeg er så glad på dine vegne. Og er så glad for at jeg følte riktig med at du er gravid. Ja det har jeg følt i flere dager nå. Jeg kommer til å savne deg veldig her. Takk for alt du har bidratt med her inne. Du er ei flott jente. Og nå må du kose deg masse med spiren i magen din. Dette kommer til å gå bra. Og du, jeg kommer innen jul over i 1. trimester. For jeg har en god følelse på at jeg er gravid innen jul. Håper jeg klarer å føle rett på meg selv. Varme tanker og mange klemmer fra meg.
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 HA!! Der SER du, juhujenta. Du har STORE evner innen dette feltet. Selv om jeg kanskje ikke er klarsynt selv, har jeg faatt en god slump intuisjon i foedegave, sammen med healingkrefter/varme hender. Men naa maa jeg tusle meg ut paa kjoekkenet og spise litt... kvalm i dag.
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Takk for det starfire. Ja dette er utrolig. Jeg kunne jo ha driti meg skikkelig ut. Hehe. For jeg har jo skrevet i flere dager at hun kommer nok til å teste positivt og disse dagene ble det sterkere og sterkere følelse av at Trine er gravid. Så dette er morro å kunne føle ting som stemmer.
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det kan jeg tenke meg. Skulle oenske JEG ogsaa kunne. Men healing er min ting. Kommer nok til hjelp naar jeg blir mamma. Min mamma er ogsaa healer, og hun har alltid lurt paa hvorfor jeg og min soester var saa rolige som babyer. Ikke som andre barn som skrek og bar seg. Vi klagde litt naar vi var sultne, hadde skitten bleie etc, men aldri noe hyling fra oss. Kanskje det var hennes healende hender som virket beroligende paa oss?
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen Takk juhujenta.. Håper at du kommer etter ganske fort. Og at resten av jentene kommer etter også!!! De er godt å høre at en blir savnet her inne, jeg kommer til å savne alle sammen her inne..... Jeg kommer til å sniktitte innom her for å sjekke hvordan det går med resten her Jg håper virkelig at du blir gravid snart du også.. Og at vi skravles inne på 1.trimester
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Klart at du blir savnet her inne. Og bare kom innom her du. Det er du såklart velkommen til. Jeg har en sterk følelse på at det er mange her som blir gravide før jul, så vi blir mange som kommer over til 1.trimester. Gled deg masse til du blir mamma og kos deg så mye.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg svever i lykkerus Juni er jo en ypperlig tid og få barn på Jeg kommer nok innom og kikker.. Syns det er utrolig imponerende at du klarer og føle slike ting. Du har jo tydeligvis rett ang fler her Håper du føler rett om deg selv også stoooooooooooooooooooooooooooooor kos..
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 Ja juni barn er jo en kjempe fin mnd å få barn på. Takk, ja det er noen jeg klarer å få sterke følelser for når det gjelder graviditet. Som med deg. Så i dag tidlig da jeg stod opp, så var jeg bombe sikker på at du kom til å teste positivt. JIPPI. Men ikke alle jeg klarer å føle sånn sterkt med og jeg kan føle usikkerhet om de er gravide. Men med deg, var det lett å føle de siste dagene. Jeg har fått i gang ordentlig mensen etter p-pille slutt for 2 mnd siden, så jeg føler mer og mer at jeg blir gravid innen jul i hvertfall. Så håper jeg føler rett på meg selv også. Hehe. Kos kos kos
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Syns det er kjempekoselig, og håper det går fort med deg også.. Jeg kommer til å skravle litt her og finne ut hvordan det går med deg\dere..
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2006 Kjempe koslig Trine. Blir sånn at man savner hverandre om du skjønner hva jeg mener, når vi er en så fin gjeng her inne og får god kontakt. Jeg skal sørge for at mange her kommer over innen jul. DET BLIR BABY BOOOOOM HER UTOVER.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det blir slik at man savner hverandre selv om man ikke kjenner hverandre personlig.. Har fortsatt ikke fått tak i samboern min Huff.. Det er så vondt og sitte med dette her.. Har mest lyst til å hyyyyyyle ut til hele verden.. Men nå skal jeg smøre meg skikkelig mat med leverpostei
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2006 Huff, får du ikke tak i i din kjære. Han er vel på jobb? Tenk så glad han blir når du sier han skal bli pappa. Er helt skjelven her enda jeg. Drømte om deg og testen. Så i drømmen ansiktsutrykket ditt da testen ble positiv. Du ble så glad. Helt utrolig dette. Og da jeg våkna i dag tidlig tenkte jeg: Ahhh, nå tester Trine positivt. Også stemte det. Hurra.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Min kjære er på jobb og jeg har akkurat snakket med han.. Endelig... Han klarte ikke si noen ting.. så sa han:" ER DET SANT???!!! DU KØDDER IKKE MED MEG VEL?" Selvfølgelig kødder jeg ikke med slikt.. Har lyst til å sende bildet av krysset til deg.. Hhe.. Så får du sett at de er HEEELT sant
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2006 Så bra at du fikk tak i han. Ja send bildet av krysset på mms. Da ser han det. Ser for meg din kjære er kjempe glad nå ja. Sååååååååååå koslig dette Trine:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå