mamma til 2+ en i magen Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan er formen deres i dag? Jeg har ligget våken i natt i flere timer pga kynnere. Var sikker på at de skulle gå over til rier, men nei. Har ennå mye kynnere og menssmerter, men ikke så kraftige sm i natt. Har termin 22.oktober, bør jeg ringe jordmor eller bør jeg bare vente litt til?
Ferdig ;-) Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Jeg har hatt det som du..............kynnere, menssmerter men ikke no mer. 3 dager til termin og jeg vil føde buhu............ :-) Men "the real thing" kommer vel. Tror ikke jeg vil være i tvil når riene starter, var iallefall ikke det sist.
jakm80 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 God morgen! Sover også forferdelig dårlig for tiden. Masse vonde kynnere som verker i magen og ryggen, men det har jeg hatt i flere uker. Begynner å bli vant med det nå, har akkuratt 3 uker igjen.
Fødemaskinen Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Har sovet dårlig i natt pga ensinnsyke leggkrampe i høyre ben. Kan såvidt gå her. Pluss at katten min har vært borte litt for lenge nå syns jeg.. Snufs..
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Samme greia her.. har hatt dette de siste to mnd faktisk, og er rimelig lei! For vi snakker om VONDE kynnere, eller tullerier.. og de kommer jevnt og trutt snikende på natt og kveld spesielt. Nå har jeg bare 5 dager igjen, så kan jo håpe på at noe ekte skjer snart!!=) Men er faktisk ikke lei, så det tyder vel på overtid!
bollenr3 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 god morgen ja:) heldig du hvis det er noe på gang! jeg går her og venter og venter.... begynner å bli utålomodig nå! hadde en sånn rar følelse i magen i går og delvis i dag. Gangsperr lissom... klarer ofte ikke rette meg opp i ryggen, og føler på en måte beina vil svikte under meg... håper lissom noe skjer snart! ... nei, tar meg et bad jeg snart, så tar jeg meg en tur ut å kjører på scooteren min i håp om å riste noe i gang ha en fin dag alle sammen!
Skrømti Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 God formiddag. Jo takk som spør, her går det riktig så bra. Er anpusten 24-7, men ellers så står det godt til. Hm, det verste å tenke på er at det er vel masse min egen skyld at jeg er så anpusten, har ikke trimma noe som helst de siste månedene. Ikke at jeg noen gang trimmer i den forstand, men jeg var da iallefall flinkere til å gå tur før. Har plutselig blitt så giddalaus! (+ at jeg får fort vondt i ryggen) Når det gjelder kynnerene dine så vet jeg jammen ikke... Håper du får en fin dag du!
lillebollemor74 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Føler meg slapp, trøtt og mørbanka. Var bare oppe en gang og tissa i natt, men var alikevel ikke noe uthvilt nå jeg våkna i dag. Trur ikke jeg gidder å gjøre så mye i dag nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå