Gå til innhold

Liv allerede..


Slettes

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Går inn i min 12 uke nå, i følge legens utregninger.. Selv er jeg usikker på om jeg er en mnd lengre på vei, men det finner vi ut av ved første ultralyd om 5-6 uker..

 

Natt til i dag og i hele morges har jeg hatt en rar følelse i magen, kan vel forklares best ved at det føles som om det "bobler" der inne..

 

Er ikke dette VELDIG tidlig for å kjenne liv da?

 

Det skal sies at dette er mitt 3. og at det er 11 år siden siste svangerskap..

 

Noen med lignende følelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg oxo har det akkurat som det bobler er 11+1 i dag hatt det en uke ca..men det er sjelden jeg kjenner det og kan gå par dager mellom det å kjenne det.jeg tror det er liv vi kjenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv på den tiden i begge mine to første svangerskap, eller mener det må ha vært det, fra uke 13 har jeg vært sikker. Så det er fult mulig og i hvertfall om du er en mnd lenger på vei enn du tror du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg tor at jeg har kjent liv jeg også. Er 12+0 i dag. Kan jo selfølgelig bare være luft, men jeg tror det er lille spiren jeg da. :o)

Det er godt mulig at du kjenner liv. (Værtfall hvis du er en måned lenger på vei.)Tror det står inne på bim, når man går inn i 13. uke, at man kan kjenne liv allerede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...