Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 JEG ER GRAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma`n til Sandra Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER ! ! ! ! ! ! Så gø da... Masse lykke til
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *klemmer deg masse og stjeler litt babystoev i samme slengen* Lykke til med svangerskapet, vi kommer snart etter til 1 tri.
cille vil-9pp-1SA Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 åh, gratulerer så mye! HURRAHURRAHURRA!!!!!! Lykke til Håper vi ses på 1. tri snart... klem
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. HURRA HURRA HURRA. Jeg visste det Trine. Har virkelig følt dette sterkt nå i flere dager at du er gravid. GRATULERER KJÆRE TRINE. Nå fikk jeg tårer i øynene her. Er så glad på dine vegne. Gurimalla dette var strålende bra. STOR KLEM
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jøss, hadde aldri trodd jeg skulle bli så opprømt over noen jeg knapt kjenner :oDD Gratulerer masse, masse, masse, trine!!! Og du - jeg kommer snart jeg også ;o)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Herreguuuuud!!! Jeg har aldri sett ett sterkere kryss!!!!!! Jeg gråter gledestårer nå!! Det er helt sprøtt!!!
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er vel fortjent kjære Trine. Bare gråt du. Ikke så rart. Du er virkelig gravid. Og tenk at jeg virkelig klarte å føle det så sterkt med deg. Nå må du love meg å kose deg masse og ta det med ro. Så skal du se at spiren klorer seg fast.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Sender ut MASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE vis av babystøv til ALLLLLLLLE SAMMEN!!! Du juhujenta skulle fått en SINNSYKT stor klem av meg!!! Jeg sitter her og skjelver!! Prøver å kontrollere meg og få tak i barnefaren..
scubagirl med scubababy Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så masse.. Har akkurat hoppet over i 10pp... Håper jeg kommer over i 1.tri om 4 uker.. Klem fra...
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Ååååå, tusen takk Trine. Tårene mine renner virkelig her nå for jeg er så glad på dine vegne og at jeg klarte å føle rett med deg. Tenk så glad din kjære blir når han får høre at han skal bli pappa. Og du, jeg kommer til å savne deg sånn her..... KLEM KLEM KLEM
pandabjørn Skrevet 2. oktober 2006 #14 Skrevet 2. oktober 2006 så gøy da trine gratulere så mye...når har du termin?
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye, trine og kos deg masse med spire.. jeg for min del samler opp alt babystøvet du har overøst meg med:-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Takker og bukker... Etter utregninga her har jeg termin 090607.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 Det er helt sykt Jeg klarte ikke helt og tro at det var sant.. Klarer vel forsovidt ikke det enda heller.. Jeg skal på jobb i dag, så jeg må gire meg litt ned.. Jeg håper den sitter.. Har ingen planer om at den skal falle ut...
*Julie* 4pp Skrevet 2. oktober 2006 #19 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer Trine, dette var fortjent;) Fort deg å få tak i pappa`n du no..
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #20 Skrevet 2. oktober 2006 Hhihi.. Takker og bukker.. Aner ikke hva jeg har gjort denne måneden som var så riktig.. Men men.. Dette barnet er iallefall KJEMPEØNSKET Jeg skal få i meg litt mer mat, se på testen EN gang til, og ringe den vordende far
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2006 #21 Skrevet 2. oktober 2006 Hurra!=o) Gratulerer så mye med spiren... Og så satt den etter 2 pp... Det er jo flott... Huurraa Klem til deg=o)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #22 Skrevet 2. oktober 2006 takk Jeg får ikke sagt så innmari mye i dag :S
GuttemammaTilTo Skrevet 2. oktober 2006 #23 Skrevet 2. oktober 2006 gratulerer så masse med den nye innflytteren i magen din!! jeg håper jeg er like heldig som deg og klarer dette i 2pp jeg også. masse lykkeønskninger og klemmer til deg!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. oktober 2006 #24 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer masse!!! Kos deg med svangerskapet :-)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #25 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye! Regner med jeg nok ikke følger etter i 1.tri denne mnd heller siden jeg drar bort i beste fruktbarhetstid, men satser på å komme sterkere tilbake i november
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå