Gå til innhold

Mindre sprinkelsenger?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går an å få tak i mindre sprinkelsenger? Vi har ganske lite soverom, og de fleste sengene er jo ganske store. Babyen trenger jo egentlig ikke så stor seng den første tiden. Vanligvis passer sengene til madrasstørrelse 60x120, mens Ikea sine er 55x120, som jo er litt mindre. Men jeg er på jakt etter enda mindre. Har sett noen vuggelignende senger, men de hadde så lave sprinkler at de kun kunne brukes til baby var et par mnd... og veldig dyre. Blir glad for alle tips!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6522859-mindre-sprinkelsenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo,,vi har også et lite soverom.

et GANSKE lite et .... vi har vurdert å kjøpe en vugge, men syns den er så lav, er redd for at min datter vil velte den eller løfte babyen ut av sengen uten lov.

så det eneste vi har funnet,som var det minste, var sprinkel sengen fra ikea. så den har vi tenkt å presse inn på soverommet vårt.

den har jo nesten samme mål som en vugge.

den vi har sett på er 55x 112 cm.

tror at hvis det skal bli mindre,så er det vugge man skal over til..

det eneste rådet jeg har,er at dere kanskje kjøper en vugge, å når babyen begynner å bli så stor at den prøver å komme seg ut av vugge eller vokser ut av den, så får den en STOR sprinkelseng og sitt eget rom.

den sengen vi har fra får 1 datter er ganske stor, å den brukte hun til hun var 2 år.

har dessverre ikke andre råd enn det.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...