Gå til innhold

God morgen kjære jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i dag er det mandag og ny uke. Håper dere alle har det bra og får en fin uke.

Det blir flere positive tester nå denne uka også føler jeg. Og spesielt Trine, så er jeg bombe sikker på at hun er gravid nå. Så hun tester GARANTERT positivt. Kan ta feil såklart, men har følt nå i flere dager at hun er gravid. Dette er spennende.

Klem til alle fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker om god uke sendes tilbake til deg, juhu! Starter uka med tante på besøk du også, eller så jeg helt feil på resultatlista nå? Her har hun virkelig slått rot i løpet av natta så jeg føler meg ikke spes attraktiv i dag med anfall av bittesmå kviser på kjevebeinet, bestemortruser og struttende mage (på den negative måten). Meeeen - ny pp, nye muligheter :oD

Skrevet

Hei Yaddaline:=)

Ja da har vi mensen likt vi da. Så koslig. Hehe. Hadde jo såklart vært det beste om vi var gravide, men er jo så koslig når "kjente" følger hverandre videre framover. Jeg begynte med mensen lørdag, men var ikke før i går morges jeg begynte å blø for fult. Og ligger vel i mellom 28-30 dagers syklus. Så enten blir IKM siste helga i uke 43 eller mandagen i uke 44.

Nå får vi bare tenke positivt og prøve på nytt. Det blir en spire på oss også snart skal du si.

Klem klem

Skrevet

God morgen til deg og! Og du er like blid som alltid! ;)

Håper også at dette blir en fin uke, har IKM på søndag.... skjelve, skjelve...

Skrevet

Hei til deg også ugler i mosen:=)

Ja, jeg er like gravid. Blir jo kalt for gladjenta. Så jeg er ei blid jente.

Og dere gjør meg så blid også vettu. Er så koslig å være her inne sammen med deg og dere alle sammen her.

Oi, du har IKM til søndag. Så spennende. Håper det har klaffet for deg.

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

God morgen. :)

Ha en flott uke alle sammen.

Skrevet

Jeg blir helt stum!!

Du er jo kjempe flink. Trine er gravid! : )

Jeg har ikm tidlig neste uke. Er veldig spent!!

Skrevet

Ja, jeg visste at Trine er gravid. Dette har jeg følt sikkert i flere dager.

Helt utrolig.HURRA HURRA HURRA FOR TRINE.

Skrevet

Næmen juhu, er du "like gravid" eller var det bare en freudian slip?? Hehe;)

Solstråle, du. God morgen til deg også- og alle dere andre!!

Nå begynner jeg virkelig å håpe på egne vegne, juhu, jeg har vært kvalmsiden dagen etter el, nå er det 4 dager til IkM. Med all denne kvalmen blir jeg nok en smule (les: veldig) skuffet om mensen kommer...

Skrevet

Skrev du til meg nå Lucy84?

Skrevet

Ja, jeg lurer sånn på hvordan du får det til. Du har jo følt rett på andre også..

Skrevet

Vanskelig å forklare. Jeg kan bare føle det. Jeg kan føle feil også, men i de siste dagene fikk jeg sterkere og sterkere følelse for at Trine er gravid. Og de fikk jeg med sunny, Alva og m@mi også.

Sprøtt.

Skrevet

Ønsker selvfølgelig alle en riktig god morgen og en fin mandag..

Selv har jeg nå akkurat hoppet over i 10pp....

Hvorfor kan jeg ikke få det til å klaffe snart da????

Vil gratulerer alle som får positive tester, og håper jeg også får det fortere enn jeg aner.

Klem fra...

Skrevet

God morgen juhu og alle dere andre!!

Må bare si juhujenta, at du er en utrolig positiv gledesspreder her inne!! Jeg har ikke "snakket" så mye med deg, men jeg ser jo innleggene dine, og blir glad av å lese hva du skriver! Nå ble det nesten hallelujastemining her hihi, men jeg mener det virkelig!!

Ellers så er jeg helt enig i at vi skal ha mange positive tester denne uka, deriiblant min egen!! Eller, jeg kommer nok ikke til å teste før laaangt uti neste uke hvis ikke tr kommer, denne testeskrekken blir verre for hver pp...hehe

Ha en fin dag da alle, klem :¤)

Skrevet

God morgen juhujenta !

Alltid koselig å lese dine innlegg for du er jo en solstråle som sprer masse glede ! Ja vi får håpe dette blir en fin og fruktbar uke ! Jeg er kjempespent, for jeg har IKM på Lørdag og håper selvsagt at det er en liten spire i magen. Kan nesten ikke vente med å teste :) Ser at du er veldig treffsikker når det gjelder å føle hvem som er gravid...så spenende !

Klem

Skrevet

Hei viola27.

Og tusen takk for varmende ord. Var koslig å høre.

Ja vi har det så koslig her inne og jeg er ei gladjente som ser positivt på ting og med dere. Det kommer til å bli baby boom her nå utover ja.

Blir kjempe spennende med deg også. Krysser fingrene.

Klem klem

Skrevet

Jeg må bare sende dere masssse babystøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Og håpe at dere kommer fort etter inn på 1.trimester :D

Skrevet

takktakk!!

Og gratulerer så mye trine!!

Vi kommer etter, vær du sikker, det har juhujenta sagt!! Og henne stoler vi på!!

Skrevet

I lige måde!

Jeg går bare og venter på EL nå, jeg. :) Var på dag 15 sist gang, men kan hende at det er greit å teste sporadisk etter dag 10. G-tester gidder jeg ikke å kjøpe før jeg er sikker på at jeg har bruk for dem! Hehe, etter så mange som jeg svidde av forrige gang :P

Hihi, så artig ang din følelse av babyboom, det kommer vel til å bli stille inne på forumet etter det? Det kan vi jo håpe på!

Skrevet

Jeg skal sørge for at dere alle kommer over på 1.trimester snart. Hehe.

Jeg blir bare glad jeg når alle andre blir gravide.

Skrevet

Du skal se at jordmor siri må legge ned bligravid forumet fordi alle her blir gravide!!

Skrevet

Ikke sant. Snart blir vi alle her gravide. Juhuuuu sier jeg bare.

Tenk positivt alle sammen. Ikke gi opp. Det er masse håp.

Skrevet

Hei juhujenta. Vil du spå meg? Skriv ned hva slags opplysninger du vil ha av meg :-D Du virker så spennende, og jeg er ganske ny inne her på BIM enda...

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...