Gå til innhold

MÅ vite hva mannen min driver med....

Anbefalte innlegg

Finner litt forskjellig på nett her...at han er innom sånne chatte sider, space live etc....

Driver han å chatter med andre damer på nett eller?? Hva driver han egentlig med?? Kjenner hjertet slår hardt nå...

Fint om dere svarer...takk takk:))

Fortsetter under...

Kjære mammaen til A & M

Med all respekt...jeg tror kanskje ikke dette er veien å gå, jeg..

For OM noen her ser en fremmed dame som han har kontakt med..hva skjer da? Det trenger ikke stemme, og han er "uskyldig dømt" av deg. Det blir helt feil..

Og om noen her "ser" at han ikke har noen svin på skogen, og du roer heeelt ned, men så HAR han det i virkeligheten? Skjønner ikke helt hvor du vil hen jeg?

Og sånn helt ærlig så synes jeg ikke det er riktig av deg å dra andre inn i de problemene dere har dere imellom. Selv om en har "evner" er det ikke sikkert at dert føles så godt å skal gå imellom hos et par en slett ikke kjenner...

Kan bare anbefale dere å ta en lang og god prat. Håper sterkt dere finner ut av det. Lykke til!

Hei igjen..forstår deler av det du sier, samtidig ikke helt enig!

Kan være sånn for noen sånn du beskriver, men ikke for meg!!

Jeg vil bare vite om han snakker sant, at han ikke har noe å skjule..og som jeg sa her tidligere så vet jeg at han for ca 1 år siden ikke var helt snill gutt, og jeg tror han har fortalt meg alt rundt dette!! Fant bare noe på nett som gjorde meg litt mistenksom, og lurer da på om jeg har rett til å være litt bekymret!! Han sier så klart at det ikke er noen ting, og tror delvis på det, samtidig veldig usikker!! Jeg tror ikke blindt på noe av det dere "klarsynte" sier uansett, en del som har blitt sagt feil fra enkelte, og en del som faktisk har vært skremmende sant!!

Jeg vil heller ikke dra noen inn i mine/våre problemer..og jeg hetser ingen..derfor jeg spørr om dette også..og tar ingen ting for god fisk..om dere skjønner!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...