conda Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei på er! I natt gikk vannet og slimproppen :-) Har vært masse på do og har litt vondt i magen. Barnen er sendt i barnehagen og mannen min er på jobb. Skal prøve å slappe av hjemme alene idag. Jordmor kommer innom litt seienere. Håper at det skjer noe snart, veldig snart. Er så spent og lykkelig :-)
Lovami Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 ÅÅÅÅÅ så spennende!!! Jeg følger med..... Lykke lykke til! Sender deg mange varme tanker og lykkeønskninger! Håper du holder oss oppdaterte!
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Tvi, tvi for Conda. BArnet er kanske allereie ute. Vi venter i spenning!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Lykke til! Håper du får en fin opplevelse. Vi venter spent på fortsettelsen!
Lovami Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 er innom her titt og ofte og har deg i tankene selvom jeg ikke kjenner deg..Håper alt er bra med deg! Og håper vi snart får vite mer.... Varme hilsner fra Skåne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå