Gå til innhold

November: Noen som var på 3D i uke 32? Var ungen "for stor"/er det for sent?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei dere november jenter!

 

Jeg er desember jente og skal på 3D torsdag 5.oktober da jeg er 31+2dager..legen sa at det var absolutt siste tidspunkt for 3D siden ungen ville være for stor allerede uka etter...det får meg jo til å lure på om hun egentlig kommer til å være for stor nå til torsdag 5.okt også...

 

Noen av dere som har vært på 3D såpass sent som har noen erfaringer??

Kjipt å bruke 750kr +masse kjøretid på bomtur...!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,hei!

 

jeg var 31+3 iflg ul-termin da vi var på 3D-ul, men iflg menstermin enda en uke lenger! Og faktisk tror både jm og sykehuset at jeg er lenger på vei!

Da jeg bestilte timen (litt treg pga ferie som kom i veien) advarte de om at vi antakelig ikke kom til å få se stort, men at vi kunne prøve. Siden jeg ikke vet om vi skal ha flere barn hadde jeg veldig lyst til å prøve å få oppleve det likevel, så tok sjansen!

Det kommer vi garantert ikke til å angre på!!! Var helt fantastisk, og har noen nydelige bilder av tulla vår + dvdopptak. Legen også skrøt av hvor flotte bildene ble og hvor heldige vi var som fikk se så bra! Sånn på toppen av det hele var han helt sikker på hun var 2 uker eldre enn ul-terminen, for både hode, mage og lårbensmål tilsvarte det! Stemmer det var jeg altså 33+3! Det eneste var at de hadde problemer med å klare å se kjønn fordi hodet lå ned, og da med underkroppen godt innunder ribbena mine.

Det som visst ofte er problemet er om de ligger med ansiktet inn mot ryggen... det gjorde hun her og, men bare det ene kinnet. og fikk henne til å snu seg littegranne selv om det var trangt om plassen allerede ;O)

 

Var veldig moro for storesøster på snart 15 mnd også! titta og lo! he,he

 

Synes du det er kjedelig å ta sjansen på å tape de 750,-+bensin, bompenger osv, så kan du jo la det være, men vi kommer som sagt ikke til å angre ihvertfall!!! (ikke engang pappa'n som i utgangspunktet var veldig i mot dette, og ble irritert for at jeg bestilte time likevel...)

 

Lykke til! Spent på å høre hvordan det går om dere drar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

vi har bestemt oss for å ta sjansen! gleeder meg!!!! håper vi er like heldige som dere, da! -du var jo overraskende nok veeeldig langt på vei for 3d, og det var vel greit å få oppklart ;)) Håper vi ser kjønnet, tror ikke hun er så høyt under ribbeina mine enda..man kan håpe ;)

har tenkt å ta med meg karameller, for da blir det liv inni der :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...