Gå til innhold

September: Føde historien din!!!

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Her kommer min:

18.september hadde vi masse besøk pga. at jeg hadde bursdag dagen før. Etter at alt besøket hadde dratt (de var her på formiddagen) var jeg ganske sliten. Tenkte at jeg skulle legge meg nedpå litt, gikk på badet og merket at slimproppen hadde gått. La meg til å sove noen timer og merket ingenting. Litt senere på kvelden kjente jeg murringer i rygg og mage. Timene gikk, kvelden kom og vi la oss. I 24 tiden den kvelden måtte jeg bare stå opp igjen, da begynte det å bli mer intense smerter. Sa ingenting til samboeren, men gikk opp på stua. Vekslet mellom å prøve å sove på sofaen, lese, se på tv osv osv. Når klokka var 7 den 19.september var det 2 min. mellom riene, jeg vekket samboeren som fikk seg litt av et sjokk i og med at jeg ikke hadde sagt noe tidligere på natta. Ringte Føden og svaret jeg fikk var at hvis jeg ikke ville vente lenger så måtte jeg bare komme. Bor ca. 20 min. fra sykehuset. Alt var jo klart så når vaktskiftet kl. 8 begynte var jeg på sykehuset. Jordmora jeg fikk var verdens beste - men hun hadde en grusom parfyme på seg. Jeg ble henvist på et undersøkelsesrom, der hadde det enten foregått slakting eller fødsel!! Det var blod overalt, jeg skulle ta urinprøve pga. svangerskapsforg. men til og med doen var å utgriset at jeg måtte stå i dusjen å tisse. Fikk til slutt fødestue. Fikk lystgass og akupunktur mot smertene og det fungerte veldig bra. Kl 1211 den 19.9.04 kom vår herlige prinsesse til verden. Lykken var fullkommen. Synes jeg hadde en fin fødselsopplevelse, var der i to netter og alt fungerte veldig bra i etterkant!

Så jeg ser ikke mørkt på neste fødsel nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...