Gå til innhold

Har akkurat testet... 2 dager før IKM.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og..... JEG ER GRAVID!!!!!! Jippiiiii!! Er såååå utrolig glad:):) Da stikker jeg til 1.trimester.. Men kikker nok innom en gang iblandt:) HÅPER av hele mitt hjerte at ALLE sammen følger etter snart!

Klemz fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Håper jeg kommer etter i uke 43/44. Snart ferdig med TR her, da blir det 100% prøving i en måned :o)

Trivelig at første innlegg jeg åpner var ditt. Men nå må jeg kosne om jobben.

Lykke til :o)

Skrevet

Ååååå..Herlig. Masse GRATULERER kjære deg. Hurra. Kos deg masse nå og lykke til. Dette var en gledelig nyhet.

Skrevet

gratulere så mye hva slags test brukte du?

jeg også testa meg 2 dager før IKM og jeg fikk negativ og brukte CB digital. men har hørt at den ikke produserer så mye CH...++ før IKM

det var ei som sa her inne

Skrevet

Brukte vanlig CB.

Skrevet

Det blir spennende Trine:) Håper du kommer etter.. skal du teste etter jobb el no?

Skrevet

Heisann!! Neida, jeg skal dure ned på apoteket så fort det åpner, så tester jeg når jeg kommer hjem.. Gruer meg litt altså.... Haff... ER skikkelig kvalm i dag og har i de siste dagene hatt problemer med å ligge på magen..

Skrevet

Gratulerer gratulerer kjempe masse!!!

Da stemte jo symptomene dine, hehe...:D

Må du kose deg kjempe masse i de neste 9 mnd, og etter det og selvfølgelig;D

Skrevet

Gratulerer så mye=o)

Skrevet

Gratulerer med spire!!! Ønsker deg og dine alt godt!!!!

Klem fra meg!

Skrevet

GRATULERER!!!! Du er verdens heldigste!

Kan jeg spørre hva symptomene dine har vært, slik at jeg kan innbille meg at jeg har de samme etterhvert he he?

Skrevet

Gratulerer!! :)

Ha en flott tid fremover, men ikke glem oss helt her paa BG, da... hvertfall ikke til vi kommer diltende etter deg. :)

Skrevet

Gratulerer så mye! så herlig!!!! Ønsker deg masse lykke til!!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer så masse.

Selv har jeg akkurat hoppet over i 10pp... men håper jeg kan komme over i 1.tri om 4 uker..

Klem fra...

Skrevet

Gratulerer såååå mye!

Skrevet

Gratulerer så masse majsa`s mamma;)

Skrevet

*blåser i hornet* tataratatarataaaaa...

Gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :-)

lykke til på 1 tri. håper jeg kommer etter om en 3 ukers tid! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til med spiren!

Skrevet

Gratulerer-gratulerer! Lykke til videre! ;o)

Skrevet

Så supert!!

Gratulerer :-D

Kos deg masse!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! Blir helt rørt jeg;) snufs.. Har ikke helt gått opp for meg ennå..Gikk jo på første forsøk gitt...Men jeg kjøpte meg like godt en mammabukse idag jeg:) Alle olabuksene strammer så mye, så jeg tenkte at nå kan jeg liksom slippe ut magen litt, og kose meg!! hihi Så hvorfor ikke gravid bukse... kjøper jeg en vanlig en, vil jeg ikke få brukt den lenge, og neste år er det noe nytt som er på moten...(sånn tenker jeg da) litt tidlig...men de er veldig behagelige da....hihi;) Håper inderlig ALLE kommer etter snart!! MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Sender masse babystøv til dere andre**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Klemz:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...