doble Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 og..... JEG ER GRAVID!!!!!! Jippiiiii!! Er såååå utrolig glad:) Da stikker jeg til 1.trimester.. Men kikker nok innom en gang iblandt:) HÅPER av hele mitt hjerte at ALLE sammen følger etter snart! Klemz fra meg:)
2søtesmåh Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer!! Håper jeg kommer etter i uke 43/44. Snart ferdig med TR her, da blir det 100% prøving i en måned ) Trivelig at første innlegg jeg åpner var ditt. Men nå må jeg kosne om jobben. Lykke til )
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ååååå..Herlig. Masse GRATULERER kjære deg. Hurra. Kos deg masse nå og lykke til. Dette var en gledelig nyhet.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER Håper jeg kommer etter seinere i dag
pandabjørn Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 gratulere så mye hva slags test brukte du? jeg også testa meg 2 dager før IKM og jeg fikk negativ og brukte CB digital. men har hørt at den ikke produserer så mye CH...++ før IKM det var ei som sa her inne
doble Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 Det blir spennende Trine:) Håper du kommer etter.. skal du teste etter jobb el no?
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Heisann!! Neida, jeg skal dure ned på apoteket så fort det åpner, så tester jeg når jeg kommer hjem.. Gruer meg litt altså.... Haff... ER skikkelig kvalm i dag og har i de siste dagene hatt problemer med å ligge på magen..
Nenya^juni2010 Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer gratulerer kjempe masse!!! Da stemte jo symptomene dine, hehe... Må du kose deg kjempe masse i de neste 9 mnd, og etter det og selvfølgelig;D
Mosegrodd Ugle Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer med spire!!! Ønsker deg og dine alt godt!!!! Klem fra meg!
9nah Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 GRATULERER!!!! Du er verdens heldigste! Kan jeg spørre hva symptomene dine har vært, slik at jeg kan innbille meg at jeg har de samme etterhvert he he?
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer!! Ha en flott tid fremover, men ikke glem oss helt her paa BG, da... hvertfall ikke til vi kommer diltende etter deg.
cille vil-9pp-1SA Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye! så herlig!!!! Ønsker deg masse lykke til!! Stor klem
scubagirl med scubababy Skrevet 2. oktober 2006 #17 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så masse. Selv har jeg akkurat hoppet over i 10pp... men håper jeg kan komme over i 1.tri om 4 uker.. Klem fra...
Netty32 Skrevet 2. oktober 2006 #20 Skrevet 2. oktober 2006 *blåser i hornet* tataratatarataaaaa... Gratulerer!!!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. oktober 2006 #21 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye! :-) lykke til på 1 tri. håper jeg kommer etter om en 3 ukers tid! :-)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 2. oktober 2006 #22 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye og lykke til med spiren!
Lillegullet130707 Skrevet 2. oktober 2006 #23 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer-gratulerer! Lykke til videre! ;o)
Alba44 Skrevet 2. oktober 2006 #24 Skrevet 2. oktober 2006 Så supert!! Gratulerer :-D Kos deg masse!!!
doble Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk alle sammen!! Blir helt rørt jeg;) snufs.. Har ikke helt gått opp for meg ennå..Gikk jo på første forsøk gitt...Men jeg kjøpte meg like godt en mammabukse idag jeg:) Alle olabuksene strammer så mye, så jeg tenkte at nå kan jeg liksom slippe ut magen litt, og kose meg!! hihi Så hvorfor ikke gravid bukse... kjøper jeg en vanlig en, vil jeg ikke få brukt den lenge, og neste år er det noe nytt som er på moten...(sånn tenker jeg da) litt tidlig...men de er veldig behagelige da....hihi;) Håper inderlig ALLE kommer etter snart!! MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Sender masse babystøv til dere andre**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Klemz:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå