Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei at jeg klatrer på veggene. Det skjer så fryktelig lite. September 2006 har vært den lengste måneden i mitt liv.

Tidligere i natt hadde vi en liten intim stund jeg og min kjære og jeg ønsker så at det fart på tingene,, men foreløpig ser det ikke ut som at det hjalp. Jaja, det var i hvertfall deilig å føle litt opphissing, Ikke mye av det om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer jo ikke noe!!! 11 dagen på overtid nå.

Skrevet

jeg føler med deg...dette er de lengste dagene i mitt liv også...trodde siden jeg har født før og til før termin at jeg skulle gjøre det denne gangen også,men neida....jeg tror jeg har prøvd det meste av kjerringråd, det ser ikke ut til at nurket vil ut i det heletatt......

Skrevet

Helt enig... Enormt lange dager. Man er jo så stor, og sliten også, så det blir ikke mye gjort gitt. Sitter bare og ser i veggen... Er 13 dager over termin idag. Skal på overtidsvurdering imorgen, så nå ser jeg bare frem til det. Men regner med denne natta blir fryktelig lang!

Skrevet

Uff og uff, er helt enig med dere. Overtid er dritt. Begynner ofte å bare gråte fordi jeg er så sliten og lei. Må si dere er enda taprere som er så mye over. Håper i det seneste å føde nå rundt helgen med full måne og greier! Jeg er også livredd for at ungen er og blir kjempe stor og at dette kan føre til komplikasjoner...Æsj. Blir GAL! Er det noen av dere som har fått tilbudt ultralyd i løpet av overtiden for å sjekke størrelse osv?

Skrevet

Jeg har ikke fått tilbud om ultralyd etter termin nei. Er ikke praksis med det her. Men jeg en tur på føden forrige uke, for jeg følte meg skikkelig elendig form, og da tok de ultralyd for å sjekke om det var noe galt. Og da mente de det at babyen ikke var kjempe-stor. Så får håpe det stemmer!

Skrevet

Nei jeg har ikke fått tilbud om UL.... er det vanlig? Jeg grina som en unge nå på morgonen av trøtthet... får ikke sovet på natten grunnet frustrasjonen...

Er litt redd for å bli satt i gang med drypp og slikt, hørt at det kan være veldig ubehagelig... Vil jo at naturen skal ha sin gang...

Skrevet

Nei, det er nok ikke vanlig å få tilbud om ultra. Er bare nervøs for at ikke alt er bra / for at den har bæsjet i vannet eller noe... Uff, kjenner til den frustrajonen ja.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...