Marthemor + 2 gutter Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei hei. Er vel egentli ny her inne,har sittet å lest litt på forumene deres før e skriver noe.Vet liksom ikke helt hva e skal skrive.Kan vel si litt om meg selv da.Er 24år,samboeren er 29.har prøvd nå siden ca mai-05,sluttet på p-piller da.Men ennå ikke blitt noen spire. Ikke så lenge siden e snakket med legen om dette,å da ble d fortgang i sakene.Vi har fått time til utredning i begynnelsen av november,føles ut som en evighet til,men vi håper spiren sitter før den tid da. D virker så greit å kunne snakke med "likesinnede",for er ikke alle vennene våres som skjønner at vi sliter med å bli gravid,siden de har fått d til opptil flere ganger.Så e blir vel litt mere snakkesali etterhvert vil e tro,ikke bare sitte å lese å ikke si noe,sånn som e har gjort til nå. Men e håper virkeli for alle sammen,at spiren sitter hos oss alle snart.E gleder meg til den tiden kommer iallefall. Men da får e komme meg i seng. Natta da jenter
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei og velkommen! og lykke til! klem
Marthemor + 2 gutter Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Har sittet å lest om Juhujenta-tråden,men kan ikke finne ut hvordan en gjør d. Hva trenger hun av opplysninger,eller isåfall hva har innlegget til Juhujenta til overskrift? Lurer jo på hvordan dette fungerer.
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Hei og velkommen skal du være=o) Tror hun trenger litt hvor i syklusen du er og symptomer...Hun spår ikke, men kan føle på seg...=o) Ordentlig koselig og hyggelig jente=o) Tråden tror jeg heter juhujenta-tråden, hvor den er vet jeg ikke, kanskje på side to... Bare å bla seg frem... eller bakover er det da=o) Lykke til videre og håper spiren sitt veldig snart... Klem
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Vil ha en liten spire. Velkommen hit ! Det er kjempekoselig på disse sidene, og masse fint å lære. Jeg er ganske ny her selv, og har prøvd å bli gravid i 4 mnd. Håper du får et kort og hyggelig opphold her, og at du snart får baby i magen !
starfire Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Hei, Og velkommen til oss. Vi er en gjeng me kjempeflotte damer her inne, som har det utrolig koselig og gleder oss til aa logge in paa BiM for aa sjekke om noen forlater oss til 1. tri. En liten advarsel; Bim er sterkt vanedannende. Hvis du klikker deg inn paa DinBaby helt oppe i venstre hjoerne, finner su spaa/horoskop sider. Der er det mange som ser. Haaper du faar et kort opphold hos oss, da. Lykke til med proevingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå