wimbom Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hallois, Damer!! Har holdt meg i bakgrunnen en periode, og stort sett kun vært "reader"....men nå begynner frustrasjonen min over noen helt koko sykluser å ta overhånd....så nå må jeg ha litt hjelp!?! (egentlig trenger jeg trøst og noen beroligende ord, men det har jeg ikke tenkt å innrømme!;o)) Vel....i går(lørdag) kom den hersens frekke Tanta igjen.....helt uten forvarsel! På dag 17?? Forrige gang kom hun deisende på dag 23, og gangen før der på dag 25? Har vanligvis ligget på 23-25 dagers sykluser.....så DET er forsåvidt ikke noe å jamre seg over......men 17?? Hvis dette fortsetter sånn, kommer jeg jo til å ha mensen kronisk og sammenhengende, før nyttår!?! Eller tenk om det er overgangsalderen, da? Den begynner jo sånn, den.....med hyppigere mensen....før den går over til sjeldnere osv. osv.!! Det kan da ikke være mulig at den begynner alt nå? Jeg som føler meg som om jeg er 22 år? (Vel.....27, da.....på en dårlig dag!;o)) (er 38 iflg. alle papirer!) For det første vet jeg jo ikke hva jeg skal skrive på IKM-lista lenger(hehe...), for det andre skal jeg til gynekologen den 17. oktober for en sjekk i forbindelse med noen uregelmessige celler(og det blir vel på dag 18, og da har jeg ratt Tantebesøk igjen?), og for det tredje(og det eneste som faktisk BETYR noe) : Jeg er IKKE....jeg gjentar....IKKE klar for overgangsalderen enda!! Jeg lever jo etter "skjer det, så skjer det" når det gjelder å få fler barn.....og kanskje det faktisk IKKE kommer til å skje? Fordi jeg er en av som kommer tidlig i overgangsalderen? Huff....mye rare tanker, plutselig!! Også jeg som pleier å være så rolig? Forresten så ser jeg at klokka er over halv to på natta......og jeg må jo legge meg!!;o) (Lurer på hvor jeg egentlig ville hen med dette innlegget, jeg?) Jaja....riktig god natt alle sammen........hilsen en litt små-frustrert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6522027-pokkers-ustabile-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei der! Håper du har sovet godt da. Skjønner frustrasjonen og bekymringen din, det trenger jo slett ikke ha noe med overgangsalder å gjøre, men det er jo lett å tenke dit hen. Du er nok litt for ung til den slags, (objektiv sett ü) og det kan være flere andre grunner til ustabiliteten. Dette må du ta grundig opp når du skal til undersøkelse, det kan jo være noe av grunnen til at du ikke blir gravid. Det er ikke så lenge til den 17. da. Skriv ned alle ting du registrerer og lurer på, og all informasjon om syklusen din, på den måten slipper du å glemme viktige ting. Du skal se det ordner seg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6522027-pokkers-ustabile-syklus/#findComment-6523243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå