meg og min lillle sønn Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hva synes dere om en liten gutt som heter Morten? Søtt eller sprøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 dytt.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 2. oktober 2006 #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Morten er koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Men tenker fælt på at det vil "drukne" i blant alle de nye navnene som barna får nå om dagen. Når han begynner i barnehagen og det myldrer med søte navn som Leander, Theodor, Markus osv.. Morten faller liksom utenom som den "stygge andungen".. Eller hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 2. oktober 2006 #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 Morten er et flott navn! Og det er vel ikke så uvanlig..? Det er vel slik at navn som Morten ikke drukner, men heller skiller seg ut på en positiv måte i barnehagen. Tror nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 Synes Morten er et fint navn! Kjenner en som heter Dag Morten, så jeg tenker bare positive ting rundt det navnet=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #8 Del Skrevet 13. oktober 2006 Morten er et kjempeflott navn. Hvis ikke samboer sin kompis hadde hett det, hadde jeg absolutt vurdert å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 16. oktober 2006 #9 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kjempefint navn, går også fint i utlandet (hvis det har noe å si). Bra at ikke alle heter Mathias, Leander, Sander og Tobias, synes nå jeg! Tror ikke Morten vil drukne i disse navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #10 Del Skrevet 16. oktober 2006 Morten er et kjempeflott navn! Kjenner flere med navnet, både barn og voksne. Og samboeren min heter det, så han er nok definitivt enig med meg at det er et GODT navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå