Gå til innhold

Navn til bebisen.. =)

Dingeling

Anbefalte innlegg

Hei på en søndagskveld/natt..

noen som har funnet navn til gullskatten sin?

og til dere som har barn fra før,hadde dere funnet navn men så passet d liksom ikke likevel når babyen ble født?

vi hadde kun et navn til den første,og d var jentenavn,så har d vist seg å være en gutt,så har vi hatt et problem..

denne gangen vet vi at d blir en gutt,så navnet er klart..

det står mellom Rudi eller Rene..

Fortsetter under...

Småen min vil sannsynligvis bli hetende Louise Malaika (vil bruke det 2.navnet til vanlig). Faren hennes er fra Tunisia så derav det afrikanske navnet. Betyr forresten engel.

Det morsomme er at det er jeg som fant navnet :)

Alle de andre barna mine fant jeg navn til før fødselen. Har aldri skjønt det der om at noen finner ut at navnet ikke passer når de ser barnet etter fødselen. Hvordan går det an å se noe sånt?

De andre barna mine heter: Charlotte Irén, Christoffer, Alexander, Adrian, Helene og Casper. Det beste er at alle er kjempefornøyd med sine navn :)

Jeg tror at når man bestemmer seg for et navn før barnet er født, vil det passe uansett. Det er i allefall greit å ha det klart. Det er nesten verre å finne et navn etter at ungen er født ; det har iallefall jeg erfart. Fine navn du har funnet da, Dingeling. Syns det er greit med navn som ikke alle har. Det er så mange navn som er oppbrukt, har vært populære for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...