Hogne&Anneli Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Er nybakt mamma, og har den perfekte familie, men føler meg så forferdelig ensom.... I forholdet mellom meg & sambo bruker vi bare ord for å vise hvor glad vi er i hverandre..savner så inderlig den nære kontakten, de kjærtegn som en normalt skal vise. I mine tidligere forhold, så var nærkontakt en viktig del i forholdet, men med min nåværende sambo er det umulig. Han vil ikke kose..Føler meg som bare en god mor, men ikke noen kjæreste. FØLER MEG SÅ ALENE.. Kan noen spå over mail, og gi meg tips om hva jeg kan gjøre for å bedre forholdet? Vil det endre seg, eller er jeg virkelig nødt til å forlate han for å finne noen som vil vise meg oppmerksomhet?
beatek-t Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Susann 77 spår over mail, og hun er kjempedyktig!Mailadr: [email protected] KIMBY spå også over mail, og her kjempeflink hun også! Mailadr: [email protected] klæm fra Reiki-dama her inne:)
Hogne&Anneli Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2006 Men de er ikke gratis..er de vell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå