Anne-B. Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Til alle dere prøvere.. Det er litt greit å ha et sånt forum å ty til når det er noe man lurer på, med så mange snille og støttende mennesker! Har bestemt meg for å ikke stresse sånn med tester og alt sånt denne mnd, skal i alle fall prøve. Brukte så mange nå sist at nå kjøper jeg ingen før jeg er i alle fall nesten helt sikker på at det trengs. Jaja, det er jo lov til å prøve å styre seg, men kjenner jeg meg selv rett, så.. Hehe.. Man blir jo så rar og tussete av det her! Blir sånn varm og god inni meg når jeg tenker på hva det er for prosjekt vi har på gang, samtidig som at jeg noen ganger lurer på om jeg er riktig vel bevart, datra mi har for seg litt trass om dagen, også vil jeg utsette meg sjøl for det her, enda en gang til??! Hehe, med svangerskap og fødsel og tida etterpå og alt det der.. Men jeg gleder meg! Jeg kjenner at dette er riktig for meg, nå er det på en måte som om at bildet er helt. Det er et naturlig steg i forholdet vårt, føler jeg. Og datra mi er så glad i babyer, hun har en lillesøster på 7 mnd er det vel nå, også har hun ekstra omsorg for de minste i barnehagen der hun går. Så jeg tror at vi gjør det rette for hele familien vår. Det jeg syns er så morsomt, er at samboer spør om når jeg har EL, og da "blir det vel noe på meg da??" Hihi Eneste jeg "gruer" litt for, er å fortelle det til resten av slekta, er redd for at deres første reaksjon ikke blir glede, men oppgitthet, vi er jo forsåvidt unge, og holder på med utdanning. Men det får gå som det går. Våre liv, vårt ansvar, og jeg veit at vi er i stand til å ta det som kommer innenfor det vi sjøl rår og bestemmer over. Hmm, skulle egentlig bare si god natt, men så datt det ned noen tanker i hodet mitt. Samboer har lagt seg, rart med det når man sitter for seg selv og får tid til kun sine egne tanker. Tror jeg går og legger meg inntil ham nå, jeg.. God natt, kjære alle dere damer! Lykke til og kryssede fingre for oss alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6521404-god-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå