Gå til innhold

Nattinatt, kan du se den savnede hunden kanskje?

Anbefalte innlegg

Jeg må nesten spørre alle dere spådamene i håp om at det kan hjelpe oss til å finne igjen Rikke. Hun har vært borte i over en uke nå... Det er ikke min hund, men en i familien sin. Det er en engelsk setter som jeg tror ble født i 2004. Eieren er en mann født i 1960. Det var en hund til som ble borte, men den kom skadet hjem etter to døgn.(kjeven og tennene)

Ser du noe?

Klem

Fortsetter under...

Hallo

Dette er Kimby flink til.Men det eg får opp,er skog.Ser lauv på bakken.Anna klarer eg ikkje å få opp.Ja,men tarot kongen og er kjempedyktig å finne både folk,og ting.Står nr i aviser.Eller du kan finne han på nettet.Tarotkongen.no.Lykke til.PS han er snar,så det går ikkje så mykje penger heller

Veit du,det klarer eg ikkje skikkelig å sjå.Men ser jo berre ein plass då.Så den er nok i ro der.Det kan være at den ikkje lever..Men ta ikkje dette som alldeles sikkert då.Er det traffikert vei i nærheita av der dere bur?

Nei, egentlig ikke. De bor i en hytte i skogen. Grusvei 1 km før du kommer til andre boliger... Der er en asfaltert veg. Men den er ikke veldig traffikert den veien eller... Men et boligfelt ligger ikke så veldig langt unna...

Annonse

He ,he.Trøtt i fjeset.Eg burde jo ha skjønt det ut ifrå navnet då.Men den andre hunden er kome tilbake?Ja då kan ho rote seg vekk litt då aleine.Men eg får opp at hunden kjem til rette.Trur det er nokon som finner henne.Heng opp lapper rundt omkring,og fortel folk om ho.Klem

Den andre hunden kom tilbake etter 2døgn, og var skadet i kjeven(tennene) Skulle nesten tro hun hadde løpt rett i en fjellvegg eller noe... Hun har iallefall vært utsatt for en ulykke, og derfor er vi redd for at Rikke også har vært med på det. Men er skadet å ikke kommer seg hjem....

Tusen takk for at du tar deg tid. Som du ser så har jeg spurt mange av dere i kveld. Dere gir litt forskjellig svar egentlig, men bare en av dere har rett så er jeg superlykkelig. Og det blir iallefall eieren:-)

Hm,ja det var den andre hunden som var skada i kjeven.Igrunnen trur eg ikkje Rikke er skada.Men skremt av det som denne andre opplevte.Trur ho fer rundt omkring og ikkje veit heilt kor ho skal gjere av seg.Er ho tillitsfull,eller litt sky av seg?Litt sky??

Jeg tror nok kanskje at hun kan være litt sky av seg ja... Men hun har jo vært borte i over en uke nå. Skulle jo tro noen etterhvert kunne finne henne, og videreformidle noe budskap til "noen". Det er ikke enkelt dette... Men det du ser, du kan ikke si om det er langt hjemmeifra vel?

Igjen, tusen takk for at du tar deg tid:-)

Ja eg såg ho er litt sky.Og enda meir no når ho er skremt.Trur ho gøymer seg litt.Du,eg får opp ein radius på fem kilometer.Det er skog,litt hus,men ikkje noko tett plass.Får ikkje opp meir i kveld.Er vel for trøtt.Men som sagt så får eg opp at ho kjem tilrettes.Via nokon som har sett,og forteller videre,og den veien.Men etterlys hunden.Klem

Tror nok at "sladderen" har nådd langt nå. For det er ikke noe stort sted dette. Og de er kjent i området, og alle vet at han som bor i hytta har to hunder som er som barn for han.

Men håper du har rett i at hun dukker opp igjen. Da blir han overlykkelig. Tusen takk for at du prøver å hjelpe, det setter jeg utrolig stor pris på. Du får ha en fortsatt fin kveld, og en riktig god natt.

Nattaklem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...