har fått lita pia Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 enda..har spist ,ikke spydd..er enda kvalm..please at det er noe annet enn spysyka på gang...ikm i morgen...tester tirsdag vist ikke TR dukker opp i mårn..juhu flere som kjenner symptomer?eller skal tste i morgen?
har fått lita pia Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2006 dytter, å dytter..går i dusjen så lenge
syngemamma Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hei hei!! Jeg har akkurat testet og den var dessverre negativ.. men syklusen min er ikke helt i balanse etter sa, så jeg vet ikke helt når jeg kan forvente tr...Men jeg føler meg veldig trøtt, og føler jeg har hatt menssmerter i en uke.. men det er vel bare innbilning..
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Første symptomet mitt var kvalme, i begge mine svangerskap... Ble kvalm to uker etter EL, og forble kvalm 24/7 i tre mnd Var ikke ett sekund i tvil om hva som "feilte" meg da nei *ler*
har fått lita pia Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 hehe,håper det er det som "feiler" meg denne gangen da..
har fått lita pia Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 huff,huff,men det er jo enda håp siden TR ikke har dukket opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå