♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Du er på listen over mest aktive brukere her på bim i kveld... og står som nummer elleve ! Jommen vet vi hva du har gjort i kveld C";)
Charlo Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hurra for Bente 69!!!! Det var super jobb. Forøvrig er status her: Ingen tante ennå (ikm i dag). Veeeeldig kvalm. Tårer i øynene da jeg leste forsida av aftenposten om at Solskjær hadde scora to mål (jeg er totalt uinteressert i fotball), og måtte legge meg tidlig i går for å sove før mannen min kom hjem slik at jeg ikke skulle skjelle ham ut for å ikke elske meg nok. Helt ærlig tenkte jeg at jeg nok burde flytte fra ham så udugelig som han er. (Han er ikke det altså, og jeg vet det innerst inne). Bittelitt ømme pupper. Så, hvis det er Pergo som gjør dette med meg, så vet jeg jammen ikke om jeg skal ta det igjen..... Ha ha ha. Vi får se utover dagen hvordan dette utvikler seg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg håper det går din vei Charlo- her kom tanta i går kveld... Så her er det ny pp-nye muligheter... Holder en knapp på deg nå, og venter spendt med deg...
Charlo Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Det var veldig synd Vil så gjerne. Det hadde vært kjekt om du kunne skrive et innlegg på den fine tråden "Jeg er over 35 og ble gravid". Her vet jeg jammen ikke hva som skjer, men regner med at det går samme veien. Synes denne Pergoen er rare greier :-) Ingen mens ennå, stadig vondere pupper, kvalm hele dagen og negativ test nå nettopp. Regner derfor med at det er Pergoen som tuller med meg. Hrmf! Det var jo ikke slik den skulle virke :-) Vi får krysse fingrene for pausemåneden!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Vi får vel det Charlo Pausemåneden får bli vår måned. Lurer forressten på når man skal begynne å teste for el denne mnd? For å være sikker på å ikke gå glipp av den...Best å følge godt med på tempen,men den var jo også så merkelig i forrige pp på grunn av pergoen...Tror den pergoen er noe dritt til kroppen egentlig...men er det det som skal til så får vi bruke det da .Ser foresten at vi er like gamle du og jeg,og uten barn.Vel-det er vår tur snart! Klem fra vilsågjerne.
sara66 Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Hei vilsågjerne og charlo! Jeg er i pausemåneden nå, har ikm til fredag. Var hos gyn i dag og han sa at Pergoen skulle virke også denne måneden.(Selv om jeg ikke har funnet el, da...) Kan jo absolutt tro at tablettene har effekt denne måneden også, - har vært nærtagende og sippete de siste ukene - og jeg pleier slett ikke være sånn. Tror hormonene danser så det synger her! I Pergomåneden var jeg forøvrig også litt småkvalm i tillegg til smerter ved eggstokkene. (Skulle jo ønske det hadde vært "ordentlige" symptomer, men den gang ei.) Legen var forøvrig kjempehyggelig og sa at "her skulle det jo være gode sjanser for å få til en graviditet!" Bless him! ) Tenk om alle leger kunne være så smarte at de oppmuntrer i stedet for å bygge opp en usikkerhet som virker stressende på kroppen... Lykke til med pausemåneden! (Vi blir nok mødre en dag vi også!)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Sara66 Det er i alle fall flott med pergo. Den virker i pause mnd.Og flere har faktisk blitt gravide i pause mnd. Derfor skal det vel være gode sjanser for oss også ! Lykke til Sara,og ære være den positive legen din.Jeg er også heldig,og ha en kjempe-positiv gynekolog.Det har mye å si i denne prosessen! Klem fra
bente69;) Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, jeg var flink i går:))) Men lurer veldig på hva de øverst på lista gjør bortsett fra å poste innlegg på Bim.... Kan ikke få tid til å veldig mye annet hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå