Gå til innhold

Oktober: Hvor mange overtidsjenter fra septemberklubben?


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Ser en masse innlegg fra septemberventende som nå "sniker" seg inn her som de sier, hvor mange er igjen nå da??? Håper jeg slipper å "snike" meg til novemberklubben, men har termin 25okt. så det er IKKE umulig nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok en av de som har "sneket" seg inn her jeg og:(

Hadde det vært opp til meg ville det ikke blitt sånn da :)

Tålmodighet er en dyd, det er helt sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin den 27sep og har nå gått fem dager over...kanskje ikke mange dagene,men føles som en evighet spør du meg...Skjer det ingenting av seg selv snart blir jeg satt igang den 11okt..Greit å ha en dato å forholde seg til,men føles lenge til spør du meg...

 

Hvordan går det med dere september/oktober Mammaer??Slitne??

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har måttet komme snike over hit.. Hadde termin 26/9... Håper jeg slipper å gå så langt inn i oktober før d skjer noe.

Utrolig kjedeelig å gå over tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også måtte snike meg inn her ja. Hadde termin 19. og er meget lei! Skal på overtidsvurdering imorgen, så det er forhåpentligvis ikke lenge igjen til jeg treffer babyen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kom tuslende inn her jeg å ,hadde termin 23/9 , 9 dager på overtid i dag og kjempe lei. De 9 dagene føles som et år.... Skal til ullevål på overtidskontroll i morgen, så det blir spennende. Får håpe det skjer noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager på overtid...og drittlei! Men skal nok holde ut når jeg ser andre har det verre! Samboern er fantastisk og masserer meg hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en av septemberdamene som har sneket meg inn i oktoberklubben. Kan innrømme at jeg ikke er kjempe glad for å gå på overtid, men virker som om frøkna ikke vil ut med det første.

Var på overtidskontroll idag og skal tilbake onsdag 4. okt for å sette igang fødsel. Håper virkelig at hormongeleén de da skal bruke på meg, gjør underverker og setter igang fødselen.

 

Har hatt lite forstervann til tider, derfor vil de ikke la meg gå mer enn én uke over termin, men det er lenge nok gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...