Gå til innhold

På ny gravid, men magesmerter!!!

Sun74, g03♥j07♥?okt10

Anbefalte innlegg

Testet pos i dag. Hurra. Dette har vi ventet på så lenge. Hadde en SA i november 05. Var nå begynt å bli ganske utålmodig. Har heldigvis en nydelig 3 åring som hopper rundt. Det hjelper godt.

2 dager før forventet menstruasjon fikk jeg mens murringer. Hatt det til og fra i noen dager nå. I dag har jeg hatt konstante murringer. Er 4+3. Har ikke opplevd liknende ved tidligere graviditeter. Er bekymret. Lurer på om det kan være en ny SA på lur. Noen som har hatt liknende erfaringer? Trenger noen beroligende ord.

Fortsetter under...

Kjære deg!!! ;) Tror at dette kan være festesmerter? Er ikke helt sikker på hva som skjer når, men har selv hatt endel stikkninger etc, kjenner det litt i eggstokkene og sånn... trodde kanskje det var eggløsning eller noe, men det var nok ikke noe eggløsning.. heheh ;) Hadde denne type magevond både med 2- åringen min og da jeg hadde MA i august (altså før jeg mistet symptomene... så tror ikke det hadde noe med MA'en å gjøre)

Så- krysser armer, fingre og bein for at det rett og slett er den vesle spira di som driver å klorer seg fast!!! Gratulerer og lykkelykke til!!!

Jeg hadde så mensmurringer før ikm at jeg var sikker på jeg skulle ha mensen og utelukket at jeg kunne være gravid. Men mensen kom ikke og murringene forsvant men erstattet med mye stikkinger og vondt. Er nå i uke syv og hittil er alt bra i følge legen :-) Fikk t.o.m se et lite bankende hjerte i går!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...