Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst... Gratulerer til alle gravide her inne ;)

I morgen håper jeg at jeg kan flytte inn her :D Håper at alle her er i godt humør og tar i mot alle eventuelt nye med godt mot og gode svar ;) Ha en fortreffelig natt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være i så fall :)

Satser på åse deg i morgen!! :)

Skrevet

Jeg håper og føler den er positiv.. Men man vet aldri.. Dukker jeg ikke opp i morgen er den negativ.. ;) Snek meg inn her en tur..

Skrevet

Hmm... Du vet ikke om du er gravid, og så legger du like vel inn et innlegg her hvor du krever at alle skal være i godt humør!? Du er virkelig ikke mørkeredd....

Skrevet

EH.. du er vel i godt humør?? Jeg skrev jeg HÅPER!! Og jeg krever ikke at noen som helst er i godt humør!!!! Men jeg håper at alle som kommer inn hit, og inkludert meg (en eller annen gang, forhåpentligvis i morgen) blir godt mottatt! Og nei, jeg er ikke mørkredd, jeg er anonymredd :P

Skrevet

Kanskje man burde fjernet anonymknappen her også, så slapp man kanskje slike hvasse tvetydige innlegg...

Skrevet

hihihi.... Please a, ikke start denne debatten her også:) Kom dere over hit a, jeg savner forsatt mange av dere der på bli gravid....! Er innom der daglig...

Skrevet

Jg kom tilbake i dag jeg.. Og fikk bekreftet det jentene trodde og mente.. Nemlig at jeg HAR en spire i magen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...