lise-79 Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har meldt meg på GravideYoga på Lillestrøm. Kurs starter 25 oktober, og er 8 ganger av 90 minutter. Onsdager fra 16.30 - 18.00. Flere som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det hadde vært kjempe artig.. men .. litt langt å dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleebie Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skulle melde meg inn også--trenger man mye Yoga erfaring fra før eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 2. oktober 2006 Anbefaler at helt utrente venter til etter 3 måned. Ellers ingen erfaring.. Se på www.yogasonen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 2. oktober 2006 #5 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ringte og bekreftet. Takk Lise Gleder meg til å begynne:) Har snakket med tidligere gravide som har gått på Yoga og tilbakemld er at de føler seg mye mer avslappet og får en indre ro:) Det trenger jeg iallefall. Vi sees yoga jenter Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 2. oktober 2006 #6 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Jeg har meldt meg inn i Oslo, visste ikke at de har det på Lillestrøm også. Kanskje jeg skal avbestille i oslo, og melde meg inn der heller..? Det er nærmere hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du kan jo prøve å melde av, så hadde det vært hyggelig om vi var en liten gjeng.. Lykke til. Vi sees hvertfall på romerikstreff.. Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleebie Skrevet 3. oktober 2006 #8 Del Skrevet 3. oktober 2006 Takk for informasjonen, lisemor...skal skrive epost og melde meg inn i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 Høres interessant ut. Hvor melder du deg på? Liten Drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei gå inn på www.yogasonen.no. der ligger det kontaktinfo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vekt79 Skrevet 9. oktober 2006 #11 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg går på Yogakurs på Yogaskolen i Oslo, er kjempefornøyd!! Man får slappet av, snakket om fødsel, får masse gode råd osv. Anbefales til alle! Har vært i storform så langt i svangerskapet, men nå har jeg lært mange "triks" hvis jeg skulle få plager ol. For meg er det nesten ukas høydepunkt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå