Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår på 1,5 år tilfrestiller seg selv. Han ligger på ryggen og kniper bena sammen, gjerne med en pute mellom bena. Har holdt på siden han var 1 år. Han blir helt salig i blikket og når jeg skifter på han er tissefanten hans helt stiv. Er dette vanlig blant gutter i den alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om en gutt som også gjorde dette. Han lå over puter og alt som kunne brukes.Han ble salig i blikket og helt svett da han holdt på. Nå er han 4 år og skjønner at han ikke kan holde på slik men av og til spørr han mamman sin om han kan låne puta si og da går han på rommet og er for seg selv. Dette er vist helt normalt for barn og vi skal vist ikke si at det er fysj og skam heller sier de som er eksperter på dette.

Skrevet

Når barn "tilfredsstiller" seg selv, eller er nysgjerrige på kjønnsorganet skal man ALDRI bruke ordene "nei" eller "fy"!!! da kan de fort få et feil forhold til kjønnsorganet! Bedre å ha en regel om at skal man holde på med tissen/tissefanten skal det kunskje på badet eller soverommet. Ikke ved middagsbordet...

Skrevet

Min sønn på 19 måneder ligger ofte og jokker på puta eller bamsen sin, vet at onanering er veldig vanlig blant både små gutter og små jenter, vi er født med en seksualitet.Veldig viktig å ikke gjøre de skamfulle eller flaue pga dette, men forsøke å lære de at dette bør de gjøre når de er for seg selv på rommet sitt.

Skrevet

Er visst helt normalt.

Småen her er som hankjønn flest hver morgen.

Han var veldig opptatt av å kose med den en periode, men virker som nysgjerrigheten har roet seg etterhvert som han har blitt kjent med kroppen sin.

Det er ikke noe fy eller æsj, men han får kun holde på på badet eller på rommet sitt.

Skrevet

Husker jeg holdt på selv på bordkanter da jeg var lita hehe..torde aldri og si det til noen da unntatt den ene søstra mi da som holdt på likedan;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...