Ciap Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei igjen Sunniva.. Jeg ville bare høre hvordan det sto til med deg.. Har ikke vært så mye her inne etter negativ test. Mest p.g.a mye jobbing, og skole:o) Tiden er vel snart inne for deg med nytt innsett? Jeg ønsker deg masse lykke til... og krysser fingrene for dere:o) For vår egen del har besluttet å vente til over nyåret med fryseforsøket.. vi har som du kanskje husker 4 egg på frys. Jeg føler at kroppen og hodet trenger en liten pause akkurat nå, det har jo gått i ett i snart 2 år, Og med med alt det andre vi har vært gjennom, med flytting til et nytt land osv. tror jeg det kan sunt med den pausen:o) Jeg håper å høre fra deg snart igjen... En høsthilsen fra Danmark.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6519798-hei-sunniva78-ciap-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva78 har to små Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så koselig å høre fra deg igjen! Skjønner godt du har tatt deg en liten pause, det kan vel bli litt mye av og til... Jeg har hatt en litt tøff uke, det har gått rimelig fort i svingene... Men har selv ønsket det slik, jeg synes det er fælt å føle at jeg står på stedet hvil. Iallefall kjennes det riktig ut å hoppe på en ny runde nå med det samme. Men vi får se, går det ikke denne gangen heller blir det kanskje ett lite opphold. Skjer mye rundt oss også, sambo har fått ny jobb og begynner offshore om 2 uker. Bra timing kan man si... Så det er mye spennende vi har foran oss. Jeg fikk mensen 4 dager etter hormonslutt, og da var det på`n igjen da. Jeg skal på UL førstkommende torsdag, så jeg håper på innsetting neste uke (41). Enda har jeg 2 egg igjen, krysser det meste for at de er av topp kvalitet. Har også gitt beskjed på jobb om at jeg tar sykmelding hele rugeperioden denne gangen. Orker ikke å ha dårlig samvittighet igjen for at jeg ikke har gjort alt hva jeg kunne. Tror nok de fleste kunne vært flinkere til å være litt "egoistisk", hvis man i det hele tatt kan si det slik. Er jo tross alt en svært viktig del av livet vi går gjennom nå... Så da får vi se da, om det gjør susen for meg og min kjære... Vel, det ble en lang oppdatering fra meg det:-) Jeg håper du går en fin høst i møte, du stikker vel innom en gang iblant? Stor klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6519798-hei-sunniva78-ciap-her/#findComment-6520795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciap Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 God morgen Sunniva... Så hyggelig med svar fra deg:o) Skjønner godt at du vil sykemeldes hele perioden denne gang. Jeg selv var sykemeldt fra 22. februar til 1. august da jeg gikk i gang med IVF. Jeg tenkte kun på meg selv, og ikke arbedsgiver den gang. Hadde også rådført meg med trygdekontoret om hvilke rettigheter jeg hadde.. Situasjonen er litt annerledes nå som vi har flyttet til Danmark. Jeg måtte begynne å jobbe slik at jeg kom meg under trygdesystemet her nede.. så ved neste fryseforsøk (som jeg har utsatt til over nyåret) kommer nok jeg til å sykemelde jeg også) Jeg krysser alt jeg har for deg, og håper eggene er av topp kvalitet for innsett..) Masse lykke til denne uken.. Send meg en melding om du vil da.. Kommer nok til å se innom en gang i blant, er redd for å gå glipp av noe vettu.. hi-hi. Mange knusere fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6519798-hei-sunniva78-ciap-her/#findComment-6523325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå