Gå til innhold

Har du/dere mange barn?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har 2, en gutt på 13 og ei jente på 9. De er så gode unger. Det er så gøy og fantastisk og se de vokse opp å bli selvstendige små mennesker. De har jo skjønt nå at vi planlegger en til, og de synes det er en strålende ide. Nå har jeg jo barnevakt også...hehe, perfekt...

Eg og min mann har 11 barn tilsammen...Min mann har 3 jenter i alderen 21, 18 1/2 og 15 1/2 frå sitt forrige ekteskap...Eg har 3 gutter og 1 jente i alderen 22, 19 1/2, 18 og 15 + 1 adoptert jente ifrå Guatemala som er 10 år snart, frå mitt tidligere ekteskap...Ilag har eg og min mann 1 fosterdatter på 7 år, og 2 gutter på 4 og 2 år...Alikavel så er ønsket om eit barn til ilag stort, men det blir det aller siste her i gården...Min mann er og forresten bestefar til 1 gutt på 1 år(den eldste datteren sin), og så har han eit til barnebarn på veg(hans mellomste datter venter barn i mai til neste år). Me har stort sett ikkje problem med barnevakt heller, men desse ungdommane har som regel heilt andre planar enn å ta seg utav dei yngste søskene i familien, må avogtil litt overtalelse til for å få det til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...