Gå til innhold

Da er jeg gressenke nok en uke...

Anbefalte innlegg

Da har mannen min reist på jobb, 2 1/2 time hjemmefra (i Geilo), kommer ikke hjem før på torsdag!

Fikk ikke el i helgen (kommer sikkert i morgen el. tirsdag) og da blir det ikke treff denne pp'n heller. Kan ikke reise på overnattingsbesøk der han skal nå, der bor de flere mann i store hytter.... Tror ikke han har så levedyktige svømmere at de klarer å treffe el når den kommer (hadde sex før han dro). Ser dystert ut foran neste pp også, er forventet midt i uka....

*depper*

Uff... ble litt sytete dette.... Jeg som har vært SÅ positiv denne uken/helgen :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6519710-da-er-jeg-gressenke-nok-en-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det.. Har "hatt" oss 5 ganger denne helgen, så noen må kanskje klare å holde ut til el... hi hi Mannen min spurte om vi kunne ha flere slike helger... tihi

Skal prøve å tenke positivt!! Barnerommet er ihvertfall klart!! Med nymalt tak, Huntonitt-panel på veggen og nytt gulv!! All by myself!! Gubben hjalp en nabo i helgen og da måtte jeg ordne dette alene!! Moro!!

Tja... Da han kom hjem torsdag kom han til nyvasket hus, middag og stearinlys (ble ikke noe da pga GU fredag). Ble 1 gang fredag, 2 lørdag og 2 i dag. Har vel ikke foret han med noe spes... Bare gått litt naken rundt hjemme... (Med malekost og spikerpistol) og vekket han på en litt finurlig måte om morra'n ;)

Æ'kke så mye som skal til for å tenne mannen min da... Bare litt naken hud så er han klar!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...