Gå til innhold

noen som har gjort noe morsomt/gøy/opplevd noe fint i dag da?

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Helgen er snart over, håper dere har hatt en fin helg!

Jeg har vært på kino i dag jeg, sett "over the hedge". Morsomt. første gang jeg har prøvd ut kinoen her, og den var slettes ikke verst!

Utover det har jeg besøk av lillesøsteren min, det er også trivelig!

Fortsetter under...

hei på deg ! følte jeg måtte svare deg,,

Har vært på hyttetur i helga med eldste jenta mi , mamma og lillesøster.

Vært en koselig tur med koselige mennesker, deilig og komme seg bort litt. Grilla pølser , plokka bær , bare kosa oss!

Haha sku sett ansikts utrykket til jenta mi da ho fikk se en sovepose, ''Mamma skal vi leke pølser?'' Søt da :)

Og få se lillesøster som er 15 var og kjempehyggelig! Ho har flytta for seg selv nå.. huff som de vokser.!

åå den filmen skal jeg og se :).

Ha en flott dag videre !

Jeg har vært i familiebursdag, jeg.. :) Alltid like koselig. Har en liten fetter på 6 mndr, og vi fikk prøve oss litt på han.. Ville ikke ha grøt og ikke ha pysj, men det gikk så det grein.. Kjæresten taklet det mye bedre enn jeg trodde.. Ble litt imponert. Satt hele kvelden og lekte med smårollingen.. Fikk nesten litt tårer i øynene :)

Annonse

nå må jeg snart riste deg litt, IngyThing. har jeg ikke sagt jeg kan hjelpe deg å male kanskje?

så kan du drikke te og skravle med meg mens jeg holder på ellerno:)

å, gleder meg sånn til å treffe bebbisen din jeg og!

hm.. i dag har jeg hatt med søsteren min på skolen. Læreren (som vi kun har hatt en gang tidligere) kjenner jo ingen av oss og trodde hun var en av studentene. det var morsomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...