vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 vet ikke hvor dette kom fra jeg... unnskyld... legger meg bare lang flat og håper dere vil prate med meg igjen selv om jeg ikke er prøver lengre.... ønsker ALLE dere lykke til videre...
Norwegian by injection Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 I like måte! Ønsker deg og dattera di det beste framover nå! Lykke til!
~Maja Mor~ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Alt i orden :-) Ingen her som er langsinte! Og vi er vant med noen tøffe omganger her! Men kom tilbake og fortell oss om hvordan det går med deg!!! Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 takk... håper jeg får følge dere videre fra side linjen da.... er jo en avhengighets side dette her....
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2006 takk maja mor... takk...
Norwegian by injection Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 I know...addicted, jeg også!
**Håper** Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Nå gir vi alle hverandre en gooooo klem også har vi det like koslig her igjen. Så kjære Veronica igjen, jeg øsnker deg ALT GODT. Og så klart du skal få være her med oss om du vil det. Varm varm klem til deg.
MaybeMe? Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Vennen min da.... Vi skjønner at du har hatt det utrolig tøft, og jeg er imponert over at du har klart å komme deg ut av dette, men nå har jeg en følelse av at du lar frustrasjonen din gå ut over feil personer her (ikke bli sinna!). Ingen tror du er en dårlig mor, tvert imot var det flott at du fikk datteren din og deg selv vekk fra denne typen. Ingen klandrer deg for å ha sex med ex'en, det har veeeeeldig mange gjort før deg, og enda flere kommer til å gjøre det. Ingen er slemme når de ber deg snakke med noen, for ALLE som har gått igjennom det du har, har behov for å snakke med noen i etterkant. Flott at du har bestemt deg for å gjøre det forresten!! Det eneste jeg bekymrer meg for er at du hopper inn i noe nytt før du er klar for det, les svaret mitt i Drammenstråden, der skrev jeg mer. Har ikke vært her tidligere i kveld, men ser det har gått litt hardt for seg her. Vi ønsker deg virkelig alt godt, og mange prøver å komme med gode råd, så prøv å se alt i beste mening. Jeg er fortsatt her hvis du trenger å snakke, Hebbie og Litjpia har nr mitt. Stor klem til deg
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 1. oktober 2006 #9 Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Har ikke skrevet noe , for jeg dømmer deg ikke uansett, vi har alle vår måte og reager på! Vil bare si at jeg håper at alt ordner seg for deg og datteren din og at du snart kommer snart inn hit igjen! :-) Lykke til! Stor trøsteklem fra meg! :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. oktober 2006 #10 Skrevet 1. oktober 2006 dytter dette opp jeg siden dette kom etter det som ligger øverst nå. Så slutter vi å svare på det innlegget hun ber om unnskyldning for og får det vekk fra 1 siden og glemmer det hele :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2006 takk kirsty... skal ikke gjenta seg denne oppførselen... lover... dere fortjente virkelig ikke all den dritten jeg slang ut.... godt dere kan tilgi da... *legger meg virkelig langflat* håper dere kan slutte og svare på det teite innlegget mitt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå