Gå til innhold

Når kan man kjenne spark utenfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å kjenne litt liv inni der nå, ca i to uker. Men når kan man egentlig kjenne det utenfra? I dag var den lille plutselig veldig aktiv og far fikk kjenne på magen, han mente da at han kjente et lite dytt. Jeg er i uke 18, kan det være riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være riktig at far kjente liv nå ja:). Så koselig

Skrevet

Mener jordmor kjente utenfra i uke 16 hos meg. Sambo ca uke 18.

Skrevet

Vi har kjent spark utenpå magen fra 16+6!

Kjente det tidlig inni magen også, var 14+0 første gang!

Nå denne uka har vi sett at magen beveger seg også, når tulla sparker! (er 19+2 nå) Festlig!

Alt har skjedd så tidlig hos meg, husker at jeg nesten ikke kunne tro det da jeg kjente det første dyttet! Er førstegangs, så det var liksom altfor tidlig... Men senere så har jeg jo skjønt at joda, det var spark det!

Lillejenta vår er nok bare veldig aktiv og oppmerksomhetssyk, akkurat som mamman sin!:)

Så ja, jeg tror absolutt at pappa kunne kjenne den lille som sparket i magen din!

Skrevet

Kjennte liv utenpå ca i uke 20 jeg tror jeg.. Er så gøy! :-)

Skrevet

Det varierer veldig fra person til person, hvor tidlig man kjenner det utenfra - akkurat som det varierer når man kjenner det selv også.

Skrevet

Å så gøy!!!

Dette har vært en stor uke for oss, først fikk vi helt uforberedt ul når vi var på vanlig kontroll og nå kjenner vi sparkene begge to :)

Dette er fantastisk!!!

HI

Skrevet

Ja, det var jeg som la ut det første innlegget altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...