Gå til innhold

Bare tømme meg litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har ikke vært her på et par uker, trengte å koble av litt blir jo så fryktelig fokusert på å bli gravid at jeg ikke klarer å tenke på annet...

Men i dag har vi hatt besøk av to babyer, en som er så gammel som jeg skulle hatt. Det er jo veldig hyggelig, men også veldig slitsomt, blir jo misunnelig og kjenner virkelig på det enorme savnet. Blir tenkende destruktive tanker og blir jo nesten overbevist om at jeg aldri noensinne vil bli gravid.

Er bare så ufattelig lei av å prøve. Og lei av å høre på babypratet til venninnene mine...

Så måtte bare tømme meg litt!

IKM neste søndag så håper jo... Men har ikke veldig troa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler veldig med deg!!! Ikke lett for oss som ikke har spire nei når andre popper ut babyer. Sender deg en stooor trøsteklem!"!

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Er også lei av prøvingen og noen ganger er det så veldig slitsomt med alle andre som blir gravide og får barn.

Er i 13 pp og vet ikke hvor lenge til jeg orker dette.

MEN intill videre så håper jeg at det kommer til å skje snart!!

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Hei "slitere"!

Jeg må si jeg blir flau av min utålmodighet etter å få spira til å sitte når jeg leser om dere som har prøvd i flere år! Det står virkelig respekt av dere, og jeg beundrer pågangsmotet og den positive holdningen dere tross alt har!

Måtte det snart sitte en spire for dere, det fortjener dere!

Klemmer til dere fra en som bare har prøvd i "skarve" 3pp...

Skrevet

Hei Maja mor!

Er i 10ende pp etter SA. Hadde 2 pp før det. Er jo ikke sååå lenge, men blir så lei av at livet mitt bare dreier seg om det, og er så fryktelig lei den forbannade tanta!!!

Men hvordan er det med deg? Har som sagt ikke vært her på et par uker så er ikke oppdatert... Hvordan er det med donoren din? Skulle ikke han flytte?

Også leste jeg at anonym knappen er borte, hvorfor det? Har det skjedd no spes? Skjønner at det ikke nytter å ta seg et par ukers pause :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...