Gå til innhold

Når babyen hikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så ser jeg det på magen.. Våkner som regel på morgenen av at hun hikker oxo... de siste dagene har hun hikket masse.... flere som har en hikkende baby??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det hikkes her også.. ikke så mye, men et par ganger for dagen..

Skrevet

Flere ganger daglig. Kan være litt slitsomt i lengden.

Skrevet

Masse hikking her også. Junior syns det er kjempegøy å ligge med hode på maven mens babyen hikker :)

Skrevet

ja ett par ganga om dagen i det siste....Lurer på koffer den gjør det så ofte....?????

Skrevet

Jeg vet bare at babyen øver seg på å svelge, så det kan jo være derfor. Hikking er bra fordi det klargjører lungene for pusting....d står så i boka ;) m det er litt slitsomt i lengden, bare i dag har hun hikket 4-5 ganger....pluss at hun er utrolig aktiv.... kan bli litt mye...;)

Skrevet

Ja, han hikker vel i gjennomsnitt en gang om dagen. Er så hardt at det kjennes nesten ut som spark, men de rytmiske bevegelsene er ikke til å ta feil av. Er litt morsomt. Merker egentlig at han hikker mest etter at jeg har spist, men det er vel tilfeldig... :)

Skrevet

Jepp, her hikkes det jevn og trutt!! Litt rar følelse..

Skrevet

Lurte også litt på det med spising. Syns han ofte hikker rett etter middag jeg ;)

Men det kan vel ikke ha noe si vel ???

Skrevet

lillegutt hikke hver dag men ser det ikke på magen.. kjenner det bare veldig godt hvis jeg holder hånden der:) er litt rart ble nervøs de første gangene jeg hehe..

Skrevet

Her hikkes det også minst ett par ganger for dag... Ble litt "irritert" i starten....Men nå nyter jeg det nesten..siden dette (utvikler og )modner lungene deres! Så jeg blir nesten glad når skatten hikker..;) Betryggende på en måte....Så la oss nyte hvert ett hikk,jenter!;)

Skrevet

Kjente hikkene veldig godt før men nå tror jeg kanskje jeg forveksler det med spark - for jeg håper jo ikke at den har slutta å hikke for det er jo ikke meningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...