Gå til innhold

Hei alle bim-venner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært her, og grunnen til at jeg er innom nå er egentlig bare for å si at jeg ikke vil være her på en god stund framover...

Var hos ny gyn på fredag og det var bra og alt vel i starten. Hun var helt enig i at hormontilførsel var det rette ved neste svangerskap. Hun ville bare ta en ul helt rutinemessig, og da fant hun en muskelknute eller noe lignende..?? Hun vil nå ha meg til undersøkelse på ahus pga dette. Og da fikk vi klar beskjed om bruke kondom intill videre..! Skal til kontroll om TRE mnd... Kjente jeg ble nesten helt hysterisk! Har aldri hatt noe tull med livmor, kun at den har falt ned (men det betyr ingen ting mht babyprosjektet vårt)... Nå må vi altså vente i kanskje tre mnd.!! Det vet jeg ikke om jeg klarer...

I tillegg til dette må jeg jobbe 100 % stilling i lang tid framover (80 til vanlig), jeg mister altså fridagen min. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få til det, har gjort det i to uker, og allerede nå er jeg sliten av det. Henger etter med alt, både privat og hjemme!! Har en tre kvarters reisevei hver dag, så det blir lange dager. Før brukte jeg fridagen til husarbeid og handling og trening, men nå gikk hele helgen til bare å komme ajour!!!

Håper imidlertid jeg møter dere alle på gravid i moden alder om en tre- fire måneders tid!!!

Kommer til å kikke innom når jeg har tid, selv om det ikke blir så ofte!!

Lykke til alle sammen!! Vi satser fortsatt på 2007!!!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oops! Det skal være henger etter med alt, både privat og på jobb, da!!

Her sitter jeg en tidlig mandags morgen etter at jeg ikke har fått sove siden kl 0245 i natt!! Dette blir nok en fin dag, ja!! Begynner allerede å slite pga alt ansvar jeg får på jobb helt ufrivillig! (Min nærmeste overordnede er langtidssyk, og nesten alt ansvaret faller på meg.) Vil ha minst mulig ansvar, jeg. Har liksom gjort meg ferdig med den biten før jeg fikk barn.

Lurer på hvordan dette skal gå, må nok kreve å få vikar en dag i uka så jeg kan få litt fri i alle fall!

Håper det ordner seg så jeg kan få litt tid til å være her inne, da... I hvertfall følge litt med på dere andre i tiden framover...

Skrevet

Kjære deg, litho - har sett etter deg i det siste, men her kom forklaringen. Synes det var veldig trist å lese, at du må gjennom dette -- og så utsette ventetiden med 3 måneder; det skuell ikek være lov. Har du undersøkt om det går an å få denne undersøkelsen på et annet sykehus med kortere ventetid? (Fritt sykehusvalg vet du!) Håper inderligt for deg at det går bra og at vi ser deg igjen snart og på ny klar til babyprosjekt.

Mht. jobben så skjønenr jeg veldig godt at du alt er sliten nå. Har altid jobbet 100%, også nå det første 1 1/2 etter jeg fikk barn, men jo nå måtte innse at det bare går ikke. Og det med ansvar osv. tja, det er bare ikke så motiverende og fristende i den fasen av livet, der vi er nå. Jeg synes du skal stå på og kreve en vikar i alle fall deltid, for dersom du nå må ta over en del av sjefens oppgaver, da skal du vel også gjøre dine egne samtidig. Da kan det fort bli for mye. Si fra i tide, er i alle fall mitt råd. Det er jo ikke godt å vite hvor lang tid sjefen din blir borte heller.

Selv om du tar pause, håper jeg å høre litt fra deg inn i mellom - kanskje en liten oppdatering i blannt?

Ønsker deg lykke til og PÅ GJENSYN! Vi glemmer deg ikke, vet du!

Skrevet

Hei litho!

Så leit da. Tre mnd føles nok litt lenge, men egentlig så går det jo ganske fort. Håper det løser seg da, synes jo det høres litt rart ut at du skal måtte vente så lenge bare for en knute? Det er ikke så uvanlig å ha det, men det kommer vel an på hvor den sitter. Har nettopp sjekket en knute, og fikk beskjed om at vi bare skulle prøve videre, og at det ikke var særlig sjangs for at den kunne skape problemer.

Du må passe på deg selv og ikke slite deg helt ut.

Håper vi ser deg her snart igjen.

Lykke til!

Skrevet

Takk for gode ord og tanker, nungo og snartspire!

Det er visst ikke så lang ventetid på selve undersøkelsen, det skulle visst gå fort iflg gyn. Men hun sa bruke kondom intill videre og neste time er rett før jul! Kan jo kanskje være litt flink å spørre på ahus når de skal se på den?? Hun mente at det kunne være en årsak, men når det er ma og ikke sa høres ikke det helt riktig ut for meg... De har jo blitt værende etter at de er døde begge gangene..?? Var så stresset når jeg var der at jeg ikke husket halvparten av det jeg ville ta opp...

Håper å kunne snike meg inn her fra tid til annen. I dag tar jeg lunchen med dere og pc`en...

Klem til dere alle

Skrevet

Sender bare en klem å lykke ønskning fra meg, helt ny her..

Skrevet

Hei Litho :)

God trøsteklem fyllt med en god dose tålmodighet oversendes...

Måtte dette ordne seg for deg så fort som råd er mulig :)

Skrevet

Takk!

Kjenner tålmodigheten du sendte over, vilsågjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...