Gå til innhold

Gravid etter hormonspiral

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg tok ut hormonspiral for over 1 mnd siden. TR kom par dager etterpå. Nå er jeg 4 dager over IKM, men testet negativt på CB test. Jeg har hatt mensmurringer i ca 2 uker og brystene begynner å bli "tunge". Tror til og med jeg har hatt noen kvalmebyger innimellom...

Skjønner ingenting nå... Ingen mens og ingen positiv test - så lenge over IKM? Bør jeg gå til lege igjen dersom ikke mensen dukker opp snart? Andre med erfaringer med syklusen etter fjerning av horminspiral?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6518617-gravid-etter-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei..jeg har fjernet hormonspiral for over 5 mnd siden..har vært litt tull med mine sykluser..har begynt å spotte, men det gjorde jeg ikke før spiralen..men selve sykluslengden er ca som før...hadde den inne i 5 år..venter enda på at det skal klaffe..er kvalm nå..ikm i morgen..men har faktisk vært kvalm rundt hver eggløsning etter at spiralen ble fjernet..rare greier..

Jeg ser jo helst at tanta ikke kommer da ;-) Mulig at jeg kan være gravid selv om testen var negativ? At jeg produserer hcg seint? Med de to andre ble jeg gravid med en gang. Testet da ca en uke etter IKM - trodde vel ikke jeg kunne bli gravid sånn med en gang...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...