Gå til innhold

til alle dere FORDØMTE DØMMENDE DAMER DER UTE!!!!!

Anbefalte innlegg

jeg skulle aldri lagt ut det som skjedde med meg og han som var slem...

jeg skulle iallefall ikke sagt at jeg hadde sex med faren til dattern min en uke etterpå...

JEG ER IKKE LØS PÅ TRÅDEN FOR F***** trengte bare litt nærhet der og da..... planlegger ikke barn med noen nå....

greit, plis ikke si mer om det...

jeg følte det var det mest riktig der og da... javel... SKYT MEG DA...

dere er faen ikke noen engler dere heller... men trodde på mer støtte enn dømming fra dere... men godt og se hvordan ting ligger ann da...

kjekt og vite at man faktisk ikke kan dele alt med dere uten at jeg skal bli fremstilt som en dårlig mor.....

nå blir jeg sikkert bim sidens mest hatet person men siden jeg ikke er prøver lenger tar jeg ikke dette så tungt...

her om dagen var det godt og ha dere og snakke med, men nå angrer jeg....

sorry, måtte bare få det ut og hat meg så mye dere vil for alt jeg har sagt nå, men slik føler jeg det....

Fortsetter under...

Eh.. oi da.. Det var da voldsomt.. Jeg har såvidt jeg husker ikke skrevet noe til deg annet enn at jeg støttet deg idet du hadde gjort.. Så jeg vet ikke helt hvor du tar det fra.. Det er en lei situasjon du har kommet opp i, men såvidt jeg har sett har du vel bare fått støtteerklæringer her inne???

vel trine2pp, er ikke dere jeg er sinna på egentlig, men var noen få svar på ett annet innlegg jeg har lagt inn som kom litt over styr... folk svarte på noe som absolutt ikke hadde noe med saken og gjøre.... og hang seg opp i ting som ble for dumt...

TIL DERE SOM BARE HAR STØTTET MEG, TUSEN TAKK... til dere andre, DRA TIL HELVETE OG TILBAKE IGJEN FOR MIN DEL!!!!!

er så sinna at jeg sitter her og gråter.... at det går ann...

unnskyld

Aha.. Leste det nå.. Men men.. Alle er forskjelige og har forskjellige måter og reagere på.. Jeg har også gjort sinnsykt masse som jeg angrer på i ettertid på at jeg gjorde, og ikke minst IKKE gjorde.. At jeg ikke har anmeldt en fyr for voldtekten jeg ble utsatt for for snart 7 år siden osv.. Vi har alle gjort våre ting vi angrer på. Jeg tror ikke folk mener å være dømmende Veronica...

Du kan ikke oppføre deg slik! Nå må du endre tonen din. Du har hatt ganske mange innlegg og svar her hvor du viser en oppførsel som ikke passer her inne. Vi har en moderator her som kan slette deg som bruker og dine innlegg.

Du kan ikke gang på gang banne og steike til oss (og be oss dra til helvete?????) du kan ikke væe sinna på oss selv om livet ditt ikke er slik du ønsker at det skal være.

Håper du klarer å se hva jeg mener om tonen din, men har lite håp om det med tanke på tilstanden din.

Sinnet ditt skal ikke rettes mot oss...

Annonse

Hei Veronica

Jeg leste tråden din da den var helt ny, og skrev min forståelse for det du hadde vært igjennom. Jeg håper du skjønner at ikke alle mener det samme som de som kritiserer deg. Jeg har ikke lest de kritiserende innleggene, men skjønner godt at du blir lei deg når folk skriver nedlatende ord til deg i en sånn situasjon.

Jeg ønsker deg alt godt og håper du kommer deg videre uten for mange men' av det du har opplevd.

Vennlig hilsen

Helt enig med deg Maja Mor!!!

Syns det har vært mye drittslenging her inne i det siste... Det syns jeg er trist! Kanskje vi ikke skal svare på denne tråden lenger, så forsvinner den bort fra 1. sida...?

maja mor: hvem truer hvem her sa du???? du er ikke kongen over bim er du vel????

jeg har sjelden bannet... har skrevet f***** og ja bedt dere som har vært dømmende mot meg ang dette om og dra til bloksberg og tilbake....

MEN jeg har også bedt om unnskylding for tingene jeg har sagt....

så tror kanskje du skal tone deg ned litt jeg også frøken....

hvem andre enn dere som hisset meg opp skal få høre det da??? de her hjemme??? nei for det var faktisk ikke de sin skyld... var enkelte svar her inne jeg tok meg nær av, og tåler du ikke høre det uten om og true med moderator så kjipt... ditt problem, ikke mitt lille venn...

Kom nettopp inn da jeg skrev ovenstående innlegg. Trodde dette dreide seg om han slemme fyren som banket deg opp. Nå har det tydelig utartet seg.

Først må jeg si at du ikke må skyve vekk de jentene her inne som faktisk prøver å gi deg råd og som bryr seg. For du skyver dem vekk ved å be dem dra til Helvete og truer dem på livet! Jeg ble nesten redd sinnet ditt da jeg leste flere av innleggene dine. Det er klart at du har vært ute for noe tragisk, men det finnes ingen unnskyldning for at du skal kvele oss for det. Vis at du er voksen da, jentunge! Vær litt seriøs. Vi vil deg da bare vel.

Skjønner at han slemme fyren ikke har hatt god påvirkning på deg. Bevis at du ikke er en stor tosk som han da. Oppfør deg!!

Vennlig hilsen

Annonse

Ja jeg har omsider sett at du har bedt om unnskyldning. Håper du mener det. For her inne er det ingen som vil deg vondt, tvert om. Om du leser mine innlegg til deg i din tråd om han slemmingen og hva han gjorde, så ser du at jeg er et ganske omtenksomt og vennlig vesen av meg. Jeg ble bare så frustrert av dine høyeksplosive innlegg. Det er tydelig at du er såret og sint og har opplevd vonde ting. Håper alt ordner seg for deg og datteren din.

Vennlig hilsen :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...