Gå til innhold

hjelpe meg litt???

Amy 06 blir storesøster:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg endelig kommet inn i måneden hvor jeg har termin, men jeg er ved å gi opp helt......I dag har jeg hatt den værste dagen jeg opplevd på lenge...all motivasjon er helt borte... tårene bare renner...har forferdelige bekken plager som gjør at jeg ikke kan bevege meg stort, og et nedpress og smerter i ........... ja dere skjønner hva jeg mener...

Bare klarer ikke konsentrere meg om det flotte med å være gravid lengre...vil bare få lille jenta mi ut....

Vet det ikke er lenge til termin, men noen som har noen råd?

Står ikke ut med smerter og tårer lengre.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste mnd er desidert den tyngste, og jeg gruer meg til jeg kommer dit. Det er en mnd med smerter, doløping, halsbrann, leggkramper, god-sovestilling-finnes-ikke, you name it! Få ut frustrasjonen til mann, mor og venninner, det er lov. Du er heldig som snart er i mål!!!

Skrevet

Kan hende det hadde hjulpet litt hvis du hadde fått en henvisning av legen din til fysioterapi. Jeg har også bekkenplager og synes det hjelper meg ganske mye.

Hvis du får deg en henvisning så er behandlingen gratis også.

Føler med deg. Begynner å bli temmelig sliten av graviditeten jeg også. Men det er kansje en mening med det. Men det er jo ille når man sitter og gråter hele dagen da. Det beste hadde jo vært og hatt litt overskudd når endelig babyene våre kommer til verden......

Fysioterapi hjelper i allefall meg veldig masse. Lykke til videre.

Skrevet

Hei kjære deg!

Så kjedelig at du har det sånn!

Er selv høygravid - 36+1 - og kjenner at det ikke lengre finns gode sittestillinger osv, bekkenet plager meg litt, men absolutt ikke som med førstemann....

Får du sovet noe? Kanskje er det en løsning å be legen om å få noe å sove på? Alt ser lysere ut etter noen timer god søvn. Eller du kan ta et bad - med tente lys og være vektløs en stund ER faktisk hærlig!

Få sambo/mann til å gi deg en fotmassasje, det gjorde min i går, masserte og smurte inn bena mine - fantastisk deilig å bli dullet med...

Hvis ingenting av det jeg nevner frister, råder jeg deg til å prøve det likevel:-) For værre kan det vel ikke bli av det?

Så sender jeg i tilegg en skikkelig trøsteklem, håper du får en maaasse bedre dag i morgen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...