Gå til innhold

då må eg takke for meg...

Anbefalte innlegg

Hadde ein MA på fredag. Begynte å blø, og fekk komme på ultralyd. Der viste det seg at fosteret berre var 3 mm som tilsvarte ca. veke 5, og eg var 10+2, så det hadde vore dødt kjempelenge! nesten like lenge som eg har visst at eg var gravid...

Blødde kjempemasse om kvelden, så eg håpar alt er vekke no... skal på kontroll på onsdag... Skikkeleg trist, men sikkert ein grunn til at det skjedde...

Men det tok jammen ei stund før kroppen min oppdaga at det ikkje var liv... Var jo begynnt å få mage og...

jaja, får vel berre prøve igjen....Blir fort gravid i alle fall :-) prøvde berre ein gong den gongen her ;-) Trur det hadde vore verre om vi ikkje hadde hatt den lille godguten vår :-) eller om vi hadde prøvd lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6518207-d%C3%A5-m%C3%A5-eg-takke-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så trist og høre. det er en tung tid, så vist du trenger et godt råd for å komme over d. skriv ned alle følelser og tanker. d var d som måtte til for at jeg skulle komme over sjokket.

håper du takler det på en litt bedre måte en jeg, men du får nok en ny en i magen om ei stund. klarte d til slutt jeg og.

masse trøsteklemmer, tenker på deg.

Det var veldig trist å høre! Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du fort blir gravid igjen!

Jeg skjønner ikke helt at fosteret var 3 mm og at det da ikke hadde vært liv siden uke 5. Jeg var til tidlig ultralyd nylig og da var CRL (hode-rumpe) lengden 2,7 mm og både i følge det målet og ifølge siste mens utregningen var jeg 9+5 på vei. Kanskje det har noe med måten de måler på (med uten benlengde)?

Jeg ønsker deg lykke til videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...