Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei , jeg har slitt med angst nå i ca 5 år. Har aldri gått og bedt om hjelp før. Har aldri turt. Men nå er jeg gravid. Jeg synes at barnet mitt fortjener en mamma som er glad og frisk. Som kommer seg videre i livet. Jeg er vel ikke den som er hardest angrepet men det påvirker livet mitt i en stor grad likevell. Jeg fikk aldri fullført videregående, hele den tiden var et stor helvete, med depresjon, selvmords tanker, angs og panikk angst nesten daglig. Nå klarer jeg ikke å få meg den studie kompetansen jeg trenger for å komme meg på det stuediet jeg ønsker, jeg vil jo studere. Men når det kommer til stykket så er det for mye for meg å klare det i tillegg til å mestre angst , jogg , samboer forhold venner osv Angsten gjør meg deprimert av og til, tør ikke ta lappen, selv om jeg har sååå lyst. Mange slike ting. Jeg kan også bli litt bråsint av og til pga jeg har vondt inne i meg pga jeg har angst. Hva mener dere, har jeg grunnlag for hjelp`? OG hvordan skal jeg legge frem dette til legen min? SKal på svangerskaps kontroll tirsdag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6518170-f%C3%A5-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #2 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Prøv å fortell legen din akkurat hvordan du har det. Da får du helt sikkert hjelp.. Vet litt om hvordan du har det, og det er helt jævlig!!Føler du at du ikke kommer noen vei til legen, så snakk med jordmor. De hjelper deg med å få time til psykolog. Det er viktig at du får hjelp tidligst mulig, så slipper du å få så tungt et svangerskap.. Jeg fikk litt hjelp av medisin og psykolog timer. Det koster ikke noen ting å prøve! Ønsker deg masse lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6518170-f%C3%A5-hjelp/#findComment-6519768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå