Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 er det noen som kan tenke seg ett rimeligere alternativ til treff enn tapas til 300 kr? syns det var veldig dyrt jeg, så kanskje noen hadde lyst på treff, men ikke hadde så mye penger kanskje heler ville dra på en kafe eller billigere plass å spise?
LisaColli Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 du får sikkert lov å spise noe annet da;) de har kaffe der også
Krølle79 Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Litt "surt" kanskje for betjeningen å belage seg på at det kommer mange til tapas, og så viser det seg at pga pris velger folk noe annet..? og kanskje også litt kjedelig for de som er innstilt på å spise tapas.. og så blir det ikke noe av?? Er enig i at det er litt stive priser, ja.. Men hva om vi bare bruker Tregården som treffsted, og så kan de som ønsker å spise tapas slå seg sammen og gjøre det, dersom de blir 6 personer eller fler, og så kan de som ikke vil spise det, heller bestille noe annet..? På det viset, tar vi kanskje bort litt "press", og oppnår heller at folk kommer istedet for å trekke seg.. Innspill, noen andre?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Synes det er lite kult kun å drikke kaffe på restaurant jeg, er det bare meg? Enklere å gå på et mindre restaurantaktig sted da, der de som vil spise kan gjøre det, og ingen føler at de burde gjort det... Som en café eller noe.. Så enig med HI :-)
Krølle79 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Prisnivået for annen mat enn tapas, f.eks pizza, ligger på omtrentlig samme nivå som på forrige treffsted, og det er ikke ille priser.. Det kan vi lese i den tråden da hele menyen ble listet opp (med pris).. Men nå mener jeg at det er så få dager igjen, at vi bare får møte vi som kan/har lyst, og så blir det noe annet neste gang vi skal treffes.. Verre er det ikke.. Og så får vi bare være snille fremover, og ikke dele ut noe mer pepper til verken til arrangørene eller til de som ikke kan komme.. Det blir rett og slett bare for dumt.. (no offence.. eller hvordan det skrives.. hehe..) Folk er forskjellige, og vi er voksne, og kan gjøre akkurat som vi vil, uten å skulle måtte stå til ansvar overfor noen andre med valgene man tar...!! mvh,
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Hvis noen vil treffes uten matpresset, må da vel det være greit, Krølle?
Krølle79 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Selvfølgelig.. Bare kom med et forslag jeg også
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 hehe, Anonym... da er dere jo hvertfall 2 som kan drikke kaffe;) hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå