Gå til innhold

så jenter....har de skiftet farge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tenker jeg på brystvortene... har de blitt mørkere?

min ene har kun skiftet farge...ser ganske dumt ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, akkurat samme farge som før. Håper de fortsetter å være slik... Er jo bare 2 mnd igjen, ser ikke for meg at det skjer, men hvem vet. Eneste forandringen er at selve brystvortene har blitt litt større. Og at jeg lekker nå og da! Sukk. ;)

Skrevet

mine er mye mørkere og større...

Husker ikke når de byttet farge jeg, men det er nok en stund siden... Synes ikke de ser så veldig fine ut akkurat...

Skrevet

Babyen synes sikkert de er fine! Mine er også større og mørkere, men de blir som før igjen til slutt.

Skrevet

Mine skifta farge og ble større veldig tidl..

Skrevet

mamma flirte da æ gikk utn bh i tskjorta.. ho sa, herregud, få se på puppan dine.. brystvortan e jo DIIIIGER.... ;) Ho holdt på å flire sæj ijæl.

har bittesmå puppa, å bare brystvortan har vokst.. ser ut som to tårn ;)

Skrevet

Det er mange måneder siden de endret både farge og fasong, til min samboers store fascinasjon:)

Skrevet

Hehe, jeg har til vanlig små lyse knøtt-vorter, som går innover(hehe), men nå er de store og mørke. Ved nærmere ettertanke syns jeg at de er veldig fine slik de er nå..

Skrevet

Ja, de er ganske mørke og større enn før!!

Skrevet

Mine er blitt litt større,men ikke mørkere..

Skrevet

De er nok blitt litt større og mørkere, med masse råmelk i :o)

Skrevet

Mine er også blitt større men ikke mye mørkere...

Skrevet

De har blitt større og mørkere, og det er en god stund siden allerede. Gikk med en hvit singlet uten BH her om kvelden hjemme, og sambo utbrøt plutselig: Se a!

Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...