*En jente, en til i vente?* Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hmm Har tatt 3 QR og alle har vært negative.. Den digitale Cben var positiv.. Sist jeg var gravid, ble ikke CB positiv før lenge etter Quick response.. hmm.. hvem skal jeg stole på?/ Jeg har vært masse kvalm, ømme pupper, det rykker og napper i livmora.. akkurat som sist.. :S
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Etter det jeg erfarer og har hørt er CB mye mer sikker enn QR. CB kan også påvise graviditet 3 dager før ventet ikm, mens QR dagen etter hvis jeg ikke tar feil. Det vil jo si at CB er mye med ømfintlig for graviditetshormoner. Du er nok gravid skal du se!
*Vetlis* Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Akkurat det har skjedd med meg også! Men er du sikker på at det ikke er en liten svaaaaaaaaak strek på QP testene dine? Å hvor for lenge ventet du med å teste på nytt?
*En jente, en til i vente?* Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 hmm.. nå er ikke cb digital positiv heller :S - hadde det jeg mener er "vanlig" mensen plutselig også, bare veldig forsinket.. hmm???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå