Lapez Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Klør det ekstra på magen deres?? Jeg er i uke 20 nå, å det klør kjempemye til tider op selve magen? Gjør det det til dere? Er det normalt? i såfall, hvorfor klør det??? PÅ utsiden vel å merke...
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Vet ikke hvorfor, men jeg klør masse på magen... Gjorde ikke det forrige gang.-
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Titter innom fra tri1. Kommer snart hit Det tyder vel på at huden din holder på å sprekke. Strekkmerkene som kommer.... Hadde akkurat samme sist svangerskap, og de kom ja
Lapez Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 DU KØDDER MED MEG NÅ??? *løøøøøpe å kjøpe strekkmerkekremer for alle penger*
ina:) Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 Hadde masse svangerskapskløe forrige svangerskap, men ikke nå. For meg hjalp det å ta en kald dusj så ofte jeg hadde anledning, dessuten smurte jeg meg med spenol. Det funka for meg. Trodde det hadde med hormoner å gjøre jeg da:) Jeg fikk ingen strekkmerker iallefall......
Lapez Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2006 Ina, det hørtes mye bedre ut!=) Det er så rart synes jeg om jeg skal få det nå, for jeg har liksom litt hud å gå på enda, mener jeg selv, siden jeg klarer å blåse ut maghen min en del enda...hehe, mamma og min mormor har ingen merker og jeg har samme kropp som de da, så håper jeg også slipper strekkmerkene siden jeg er så ung som jeg er, litt kjedelig å få de allerede nå...
En liten mamma Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg klør så vanvittig på puppene jeg, holder på å bli gal! Sa nettopp til min kjære at den puppe-kløinga er min eneste svangerskaps-plage! Kaan jo ikke drive å klø der når jeg er på jobb eller ute hos folk! Smører meg hele tida, men det bare kløøøøør.....
kaz23 Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Det er visst veldig normalt at det klør både her og der.. Er plaget med det samme selv. Men har hørt at det er fordi livmoren vokser og fordi puppene blir større at kløen kommer. Trenger ikke nødvendigvis være at det er strekkmerkene som kommer. La oss krysse fingrene for at de holder seg vekke iallefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå