Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat meldt meg inn på sliter-siden,men melder meg inn her også siden vi snart skal igang med IVF.

Er 29 år og har prøvd å bli gravid i 2 år.Vært gjennom 3 pergo- kurer og HSG-røntgen.Sambo har prima svømmere:)

Er nå igang hos fertilitetssenteret på Omnia(har bestemt oss for å ta forsøk her ,da det er 9 mnd ventetid på Riksen.Synes all ventingen tar på..)Finner ingen grunn for vår barnløshet,men Dr.Magnus tror muligens progesteron nivået mitt synker etter EL.Jeg spotter nemlig en uke eller mer før mens...Har nå fått Crinone progesteron-tilskudd etter EL,og på dag 25 i en 28-dagers syklus har jeg ennå ikke begynt å spotte! Så nå er jeg ved godt mot:-) I neste syklus skal jeg ha lap for å utelukke endometriose(har sterke mens-smerter)

Så bllir det vel IVF neste...

Føler meg veldig godt ivaretatt på Omnia,og er glad alt går fort framover her.Føler at jeg har brukt nok tid på å vente!

Blir fint å kunne være her sammen med dere i prosessen framover,dere virker som en fin gjeng:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6517480-melder-meg-inn-her-ogs%C3%A5-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du blir veldig ivaretatt der ja! Det er nok ikke helt sånn på Riksen. Man føler mer på rullebånd- systemet der. Jeg hadde en utrolig tøff tid etter forrige forsøk, men det er jo ingen oppfølging eller noe der. De har veldig, veldig mange "kunder" og har ingen mulighet for noe ekstraservice.

Vi er også uforklarlige barnløse. Er i gang med andre forsøk nå.

Velkommen hit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...