*Vetlis* Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Har nett blitt gravid etter MA i juli. Kan noen fortelle meg hvordan det kommer til å gå nå? Vil det gå bra? Evt noen som kan se kjønn kanskje også? Blir veldig glad for svar!!!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Hei vetlis! Har du en fødselsdato til deg og partner kan jeg godt prøve!
*Vetlis* Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er født : 18.01.76 og mannen min er født: 03.12.70 TUSEN TAKK!!!
Lessen Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 hei vetlis... du var på "bli gravid" før sant... jeg visste ikke at du mista i juli, så trist... men såååååå bra at det har gått så fort nå da... vet ikke om du husker meg da men... jeg ville bare snike meg innom til deg og ønske deg lykke til i 1., 2. og 3.trimester..... stor klem fra
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Hmm...litt motsridende bilder, men mener dette er ei lita pie!!! Og det ser ut til at dette går bra, for bildene av baby er helt klare.. Håper det da...skal krysse fingre for dere! Lykke til!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
*Vetlis* Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2006 Tusen takk Chanelle! Nå ble jeg glad!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå