fikk prins 11.01.07 Skrevet 1. oktober 2006 #1 Skrevet 1. oktober 2006 Hva syntes folk om guttenavnet Anton.....???? Jeg er skeptisk...samboer ønsker dette navnet...hmm.... syntes vel kanskje Oliver er søtt jeg da....Mvh. Lykkelig gravid med gutt.
Tjorven:-) Skrevet 1. oktober 2006 #2 Skrevet 1. oktober 2006 Hei! Jeg syns Anton er et stilig navn! Var lenge med på lista vår, før vi landet på et annet i samme stil. Om navnetrendene ikke snur og går en helt annen veg, tror jeg Anton vil komme i tida framover :-) Lykke til med navnevalget, og selvsagt med graviditeten og lillegutt i magen. Hilsen fra
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #3 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg er enig med deg. Oliver er mye penere enn Anton. Anton minner meg om fetter Anton i Donald, ikke en spesielt sjarmerende fyr.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #5 Skrevet 1. oktober 2006 hmm syns egentlig ikke det var noe fint jeg, men oliver kanskje?
Stirra ner 32+5 Skrevet 1. oktober 2006 #6 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes begge to er kjempefine! Anton er litt mindre poppis enn Oliver kanskje... Det er vel et litt sært navn for enkelte, men jeg synes det er veldig fint
ina:) Skrevet 1. oktober 2006 #7 Skrevet 1. oktober 2006 syntes ikke det var noe særlig jeg heller , tenker på fetter anton i donald jeg også. Men Oliver syntes jeg var veldig fint:)))
mayaya Skrevet 1. oktober 2006 #8 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes det er kjempefint, og det er med på min "ønskeliste" om det blir gutt!!! Jeg tror også det er et navn som kommer sterkt nå, så det er bare å slå til. Oliver hadde vært fint for ca 4-5 år siden, men nå synes jeg det er alt for vanlig, så det styrer vi langt unna her iallefall :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå